{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.201 visninger | Oprettet:

Øv for en oplevelse {{forumTopicSubject}}

Jeg har haft en rigtig øv oplevelse idag i min lokale dyrhandler. Jeg plejer altid at bruge den samme her i Vejle, fordi jeg har været rigtigt glad for den og personalet har altid været venligt og imødekommende, samt rimelige priser osv.
Men idag synes jeg godt nok jeg blev skuffet! Jeg har gerne ville købe en jakke til Novak, da jeg synes han render rundt og småfryser når vi går tur, og især her når det har sneet og blæst en del. Jeg smutter så ned i dyrhandleren for at få hjælp til hvilken størrelse jakke Novak bruger, da jeg har absolut ingen idé om hvordan jeg skal måle det, og hvor.
Ekspedienten, som jeg tror er ejeren af butikken, er sød og tager en jakke frem i en str 27 og spørger om jeg vil prøve den på Novak? Det vil jeg selvfølgelig rigtigt gerne, og hun får den bakset på ham. Den er lige lidt lille, og hun foreslår så at en str 30 nok er rigtigere. Hun spørger så om jeg vil prøve en str 30 på ham, og jeg siger så igen ja, da jeg gerne vil se hvordan det sidder osv. Men inden hun får givet Novak den større størrelse på, så siger hun "Nu køber du jakken, ikke? For hvis du bare har tænkt dig at smutte hjem og købe en jakke på internettet gider jeg da ikke hjælpe dig her!" Jeg står fuldstændigt lamslået, og spørger så til prisen på jakken, men den er lige lidt dyr til mit budget her i slutningen af måneden. Så pakker hun jakken sammen og beder mig om at gå ud af butikken!

Er det bare mig, der er forvænt med supergod service, eller er det virkeligt ringe at behandle sine kunder sådan? Jeg har altid handlet i den butik, og er altså en del af deres faste kundekreds. Men nu syntes jeg godt nok ikke om at være der mere!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Øv for en oplevelse
Kommentér på:
Øv for en oplevelse

Annonce