{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.670 visninger | Oprettet:

Hundetøj i netto {{forumTopicSubject}}

Jeg så lige der er oprettet en tråd om dækkener i Føtex og sad så selv lige med nettos katalog. Søndag er der tilbud på hundejakker i netto til 40; hvis nogen skulle have en netto tættere på end føtex. Jeg har af logiske årsager ikke set følt mærket dem fra netto men ville lige give tippet videre smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hundetøj i netto
  • #1   4. dec 2010 Jeg så på det hele igår, og det er alle pengene værd, dækkenerne er SÅ lækre vandtætte og varme, og der er også nogle skønne bløde reflex-seler m/snor som jeg må ha tabt ud af min overfyldte kurv ;o)

    Men det er helt sikkert et besøg værd.

    Desv. for mange, så er tingene kun i små størrelser 25-30-35cm.


  • #2   4. dec 2010 og der er MEGET FÅ af tingene hvertfalde i den netto jeg arbejder i, i kolding

  • #3   4. dec 2010 Nu kunne jeg ikke selv lade være.. Jeg var afsted og fik hentet hele 3 forskellige modeller.. En i strik, en i vandtæt æææh? microfiber? nylon? hehe og så den der er i reklameavisen..

    Jeg er da vildt overrasket over kvaliteten på dem.. lækkert med lidt godt til at holde på varmen. Men ja størrelserne er ikke enorme, men der var nu en del af dem. Men smart når man har en hvalp smiley De hunde puder de har til salg (179,) var der også bestemt fut i kasseapparatet med..


  • #4   4. dec 2010 Jeg købte også et dækken. Det sorte med reflekser, og som er vandtæt, meget fint:) og passer perfekt. Det var det sidste der var tilbage. Undres bare når tilbuddet først gælder fra i morgen...

  • #5   4. dec 2010 Mange gange så er der en side med tilbud som allerede gælder fra Torsdag og det må dette ha gjort.
    Ellers havde det ikke været næsten udsolgt allerede igår=fredag.


  • #6   4. dec 2010 Nej den er god nok det er et søndags tilbud.. Her: http://viewer.zmags.com/publication/f0b99eaa#/f0b99eaa/36

  • #7   4. dec 2010 Hmm. underligt.. Der vil nok være mange som bliver temmelig skuffede når de tar afsted imorgen og opdager at næsten alt er udsolgt.

  • #8   4. dec 2010 Det er noget svineri, at de sælger varene før de må. jeg har lige fået reklamen her til aften o der står at alle vare sælges fra Søndag d 5/12.
    Jeg har 30 km til nærmeste butik, og selv om jeg stod foran døren når du åbner søndag, vil jeg jo ikke have en chance, hvis de har solgt varen siden Torsdag..

    Egentlig burde man melde de butikker som sælger flere dage før..


Kommentér på:
Hundetøj i netto

Annonce