{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.096 visninger | Oprettet:

Tisser stadig : O {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Vi har vores dejlige rottehvalp på efterhånden 7 mdr og han er rigtig skøn. Men det undrer mig at han ikke er helt renlig endnu eller?

Han gør aldrig hverken nr. 1 eller nr. 2 når vi er sammen med ham om dagen/aften/weekenden, men tit når vi står op eller kommer hjem, så har han tisset : (
Synes ellers når vi er hjemme at han har været dygtig til længe at komme når han gerne vil ud og derfor undrer det mig at han ikke kan holde sig om natten eller mens vi er afsted, eller er det for meget at forvente af en 7 mdr`s hvalp og bør vi se tiden lidt an endnu?

Vi er gode til at gå med ham osv inden han skal være alene og inden han skal sove, så han nu kan få gjort det han ellers skal. Han er ikke unormalt lang tid alene, fra klokken 7 til klokken 14 og det er jo forskelligt hvor man går i seng, specielt hvis der er noget godt i tv : ) men f.eks fra midnat og til jeg skal op kl. 5.
Han tisser helt normalt altså mængde osv også indenfor : ) hehe og har heller ikke problemer med at "slippe blæren" eller ligner en der ikke synes om det, for ved flere af jer vil mistænke blære betændelse, men det har han ikke.
Jeg tror heller ikke det har noget med at gøre at markerer hans område ved at strinte dels pga. mængden af tis, men vi har heller aldrig taget ham i det.

Nogen som kan svare mig på dette, eller bare har en go idé til hvad det kunne være : )

Forsat go fredag : )


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tisser stadig : O
  • #1   10. dec 2010 Hørte / læste på et eller andet sted, at nogle dobermann`s blev sent udviklet mht til at holde på blæren osv. Nogen som ved om det samme kunne være gældende for rotten og om det overhovedet passer : )

  • #2   10. dec 2010 Ved godt at du har skrevet at det ikke kunne være blærebetændelse, men Laika havde det og hun tissede også alm. tårer. Det lugtede bare ikke så godt. Men hun gjorde det til gengæld også nogle gange når jeg var hjemme. Men prøv at tag en tisprøve til en dyrlæge og få tjekket. smiley Man kan aldrig vide, det kan jo være noget andet. smiley

  • #3   10. dec 2010 Nogle hunde er bare lidt længere om at finde rytmen end andre.
    jeg tror ikke at der går lang tid før han stopper med det. ;o)


Kommentér på:
Tisser stadig : O

Annonce