{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.997 visninger | Oprettet:

Er lidt bekymret for Charlie... {{forumTopicSubject}}

Jeg har her i weekenden haft fornøjelsen af at passe Charlie, mine forældres Boxer.

Jeg har så ikke kunne undgå at bemærke at han hoster noget voldsomt når han vågner efter en længere lur. Det lyder som en meget tør hoste, og han hoster så meget at han til sidst laver "bræklyde"

Min første tanke var selvfølgelig kennelhoste, men synes ikke at jeg helt kan få det til at passe sammen med at han kun hoster når han har sovet?
Han hoster ikke når han leger med Sitta, og der er de begge ret vilde. Der er heller ikke noget når vi går tur osv.
Han har heller ikke leget med andre hunde det sidste halve år end naboens schæfer som jeg ikke tror forlader gården. Så ved ikke lige hvor han skulle få opstøvet en kennelhoste?

Snakkede med min far omkring det igår, og han fortalte at han har hostet i et stykke tid nu, men han troede at det var fordi at han godt kan finde på at gå over i hestestalden og snuse/tygge lidt i deres hø, og derfor havde noget der kunne sidde og kilde i halsen, men det synes jeg bare ikke lyder helt sandsynligt.
Og da slet ikke når han også hoster herhjemme hos mig...?

Hvor længe han har hostet ved jeg desværre ikke lige nu, men regner bestemt med at mine forældre han fortælle mig det engang over middag.
Og så bliver der selvfølgelig også sagt til dem at jeg synes at de skal ringe til dyrlægen i morgen...

Nogen der har en idé om hvad han kan fejle, eller har oplevet noget ligende med deres hund?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er lidt bekymret for Charlie...
Kommentér på:
Er lidt bekymret for Charlie...

Annonce