{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  2 hunde pudset på politiet
  • #1   21. maj 2006 Folk er syge, SYGE !!! Sådan en forbandt klaphat.

  • #2   21. maj 2006 Det er forfærdeligt at tænke på at der er hunde derude i dagens Danmark, der har ejere der er så snotdumme!!!

    Stakkels hunde, kan kun svagt forestille mig hvilket stress disse hunde er blevet udsat for, inden denne episode:-(


  • #3   21. maj 2006 Hold kæft en idiot.. Håber ikke de yder særlig meget sevice for ham på hispitalet.. Han skal lide for det han har udsat de stakkels hunde.. Men tror det er bedre at de blev skudt end at de skulle på hos sådan en kraftidiot! Nu har de det nok en del bedre.. (krydser fingre)..

  • #4   21. maj 2006 manner..langt ude..

  • #5   21. maj 2006 Det er jo det rene vanvid

  • #6   21. maj 2006 Det er jo fuldstændigt gak ! Gu´ ve´ hvad politiet lavede på hans ejendom i det hele taget... ? Der er virkeligt sparret på detaljerne, synes jeg... Nysgerrige jeg...

  • #7   21. maj 2006 ja June, min nysgerrig hed er også blevet vagt*ss*
    men hvor er folk altså bare helt hen i vejret når de bruger deres hunde på den måde, stakkels hunde :O(


  • #8   21. maj 2006 årh så skete det igen på Mors....
    Jeg har selv boet på mors indtil for 3 måneder siden, og den sidste tid er der godt nok sket så mange ting, det er utroligt...
    Først blev en 22 årige skudt sf sin stedfar, pga hans mor ville forlade stedfaderen, og sønnen gik imellem... Så blev en mor og en datter skudt, hvorefter manden skød sig selv. og siden er der bare sket så mange ulykker på mors, unge mennesker som er blevet slået ihjel i trafikuheld. I de 2 år jeg boede der, var det den ene unge menneske efter den anden, som blev slået ihjel... jeg sys det er forfærdeligt...


  • #9   21. maj 2006 Sådan går det, når ordensmageten bliver truet, I dette tilfælde er våbnet hunde, og det er forbudt af private at bruge hunden, og slet ikke pusse den på mennesker...

    Hvad politiet lavede på ejendommen, er underordnet, men de har sikket været for at ordne en politiforretning..

    Tror nok at det vil give tanker til efterretning, at hunden er et våben, trænet eller ej... så kan det hurtigt ske at politiet skyder hunden ned.



Kommentér på:
2 hunde pudset på politiet

Annonce