{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
804 visninger | Oprettet:

Man skal vælge hund efter sin {{forumTopicSubject}}

personlighed og temperament , er der mange der siger smiley

Okay okay smiley

Så skal jeg altså først finde ud af hvem jeg er ...

Den er skisme svær , men lad os lege lidt med de forskellige facetter hos mig ( som jeg tror de er hehe )

Jeg er rent fysisk :

- lille , lettere brugt , ældre , klodset , aktiv , lettere buttede , rynkede , leverpostejsfarvet hår , rimelig bleg om vinteren , kuldskær , tykke kinder og lille mund , glemsom ,lettere forringet syn og hørelse og tendens til inkontinens pga. dovenskab


Og rent mentalt ser jeg mig selv som :

- stabil i min ustabillitet ( det er slemt , så heller ustabil i sin stabillitet ) , lettere splittet imellem ungdom og alderdom , i tæt kontakt med barnet i mig og dog voksen i visse situationer ( sjælendt ) , hurtigt tænkende med tendens til det latente , konsekvent i mit indre kaos og sidst men ikke ,mindst er jeg nok bare et helt ualmindeligt almindeligt menneske.

Men da jeg alligevel hører efter hvad de kloge siger og tænker over mine valg , har jeg anskaffet mig Bertil.

- Jeg købte ham , efter kun at have set ham og kun i en ½ time ( husk min stabillitet i min ustabillitet og dovenskab )

- han er meget aktiv ( husk min dovenskab og glemsomhed )

- han er lækker og smidig ( jeg er klodset og med tendens til forhøjet BMI )

- han er hurtig ( endnu engang husk min tendens til det latentet )

- han virker utrolig hurtig opfattende ( det ejg sgu da også )

- han er har fuld kropskontrol ( minder lige om min klodsethed )

- han er en udpræget jagthund ( jeg har forlængst opgivet enhver jagt pga dovenskab og alder )

- smuk , med et særpræget udseende , hvor mange kigger efter ham ( jeg , gammel leverpostejsfarvet og det er skisme længe siden der er nogen der har fløjtet efter mig , husk min nedsatte hørelse , tak )


Og jo jo , jeg syntes , at Bertil og jeg er kommet ud med et rigtig godt match her ....

bare på sådan ying og yang måden smiley

men det var måske ikke det i mente ??

Ellers intet nyt fra Bertils side idag smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Man skal vælge hund efter sin
Kommentér på:
Man skal vælge hund efter sin

Annonce