{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.313 visninger | Oprettet:

Kunne være sjovt at vide, valg af race {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle sammen smiley
Vi synes, at det kunne være lidt sjovt at høre, hvad i andre tænker, hvilken hund vil passe til os.

Info
- Helst ikke enorm lang pels. Men længde med den alm. korthåret schæfer osv. er ok.
- Størrelse er underordnet. Dog ikke små hunde.
- Skal kunne med andre dyr. Vi har 3 katte og heste.
- Være lærenem
- Fungere som famlie og vagthund.
- Være sød.

Vi mangler en sød hund som kan følge os i vores hverdag. Jeg er sygemeldt grundet ulykke som har skadet ryggen- Så jeg er herhjemme. Hunden skal med mig i stalden om morgenen og ordne hestene, lukke ud, give halm, osv. den vil være vores 4. familiemedlem sammen med vores 3 perser katte.
Der kommer hele tiden folk herud som også skal se til deres heste og har også ofte hunde med.
Hunden skal gå til træning og lydighed. Jeg har haft hund i mange år, og elsker træningen.
har selv gået på sportræning også med vores golden, osv.
Vi elsker dyr og de kommer i første række. Hunden vil komme med næsten over alt og blive motioneret. Jeg er meget ude ved hestene, hvor hunden skulle være med. Der er MASSER af marker og løbe og lege på.
Derudover skal den også med kæresten på værkstedet når de laver biler, osv. De køre rally, så der vil den også komme med ud og opleve.

hunde som bulldogs, osv. har ikke interesse, samt STB, amstaff og lignene af de racer.
Hvad tror i, vil passe til os ? smiley

Tror det vil være sjovt og høre, og så kan vi også høre, hvad i vil mene, passer til vores behov.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kunne være sjovt at vide, valg af race
Kommentér på:
Kunne være sjovt at vide, valg af race

Annonce