{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.014 visninger | Oprettet:

tisser på tæven??? {{forumTopicSubject}}

ja nu er det 4 gang vores han hund på 15 mdr. har tisset vores tæve op og ned af ryggen...

er der nogen der har bare den mindste ide om hvorfor han gør det???

det er kun i haven, ikke når vi går tur. -hun sidder ned og tisser. så kommer han og stiller sig lige op af hende og vander hende. hun og også han går bare videre som om intet er sket...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tisser på tæven???
  • #1   3. mar 2011 Tja her er det så omvendt der var det tæven der lættede ben i hoved på min hanhund så det løb ned mellem æjenene på ham, ikke fedt med en hvid hund...

  • #2   3. mar 2011 nej mine er også hvide, men så ved jeg da heldigvis når de skal vaskes...

  • #4   3. mar 2011 min hund har da også tisset på andre hunde og andre har tisset på ham, det handler om at der dufter godt og de vil begge tisse samme sted og så rammer de lige hinanden. Har oplevet det mange gange med forskellige hunde og det handler bare om en god duft ikke dominans eller andet i den dur.

  • #5   3. mar 2011 hmm ok, vi overvejer at kastrere ham, og så håbede jeg jo lidt at han så ikke vil gøre det mere...



  • #7   3. mar 2011 min tæve er steriliseret, også fordi hun blev falsk drægtig fik mælk og efterfølgende betændelse. flere gange... hun er multi allergiker og amr. bulldog så der skal heller ikke avles på hende...



  • #8   4. mar 2011 det har vores max på 9 mnd også gjort ved cirkeline hun er også hvid føj hvor det lugtede da hun skulle vaskes.
    Jeg tror simpelthen bare ikke at han kunne vente med at sætte sit duft spor oven i hendes tis så det blev da bare lige gjort samtidig at det så aldrig kom på jorden men på cirkeline ja det er jo en anden sag.
    Cirkeline gør det også ved bella når hun sidder og tisser så venter hun heller ikke på at hun er færdig så lætter damen altså ben og tisser smiley


Kommentér på:
tisser på tæven???

Annonce