{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Derfor samler jeg altid op!
  • #1   17. mar 2011 haha fedt også er hun ved at falde i den til sidst ;o)

  • #2   17. mar 2011 Aaaad, sådanne en rigtig frisk og varm lort er da for ulækker at tage op uden en pose.. :oS Hahaha!
    Men fedt, tror den dame samler op fremover! ;o)


  • #3   17. mar 2011 HAH! Godt han ikke kom forbi da Naquita satte sig til at lave for anden gang, efter jeg havde brugt den eneste pose jeg havde med, igår.

  • #5   17. mar 2011 Gælder hundelorts reglen ikke over alt? Det eneste undtagelse er vel sin egen have? Eller hvordan er det den er? Jeg hader hundelort, og synes de er klamme og det værste er at jokke rundt i det.. Jeg samler også op i egen have.. For jeg gider ikke træde i det.

  • #6   17. mar 2011 Ååh gid der gik mange af sådan nogle rundt heromkring, så kunne det være, der ville ligge mindre lort ud over det hele !

  • #7   17. mar 2011 Hvor jeg bor er der sat stativer med poser op på næsten hvert et hjørne, så den med at man har glemt posen, den duer bare ikke her mere, men folk lader alligevel hundene besørge lige op af stativet og så gør de som altid,= vender ryggen til og lader som om at de er optaget af noget helt andet "gerne deres mobil" som om at det de ikke ser, det behøver de ikke at bekymre sig om..
    Øv jeg hader dem Hehehe.. Jeg samler troligt op efter mine hunde altid også min lille Chi`s mini-pinde, for jeg HADER selv at jokke i lorte, og jeg tar altid posen med hen til nærmeste affaldsbeholder så posen ikke bare ligger klar til at en el.anden glider i den.


  • #9   17. mar 2011 Åh ja, J K, det har jeg også set mange gange, og jeg fatter det bare ikke, for hvor svært er det lige at gøre rent efter sin hund..

    Jeg har udsigt "fra min sofa" ud over et stort grønt område, så det er ikke fordi jeg med vilje sidder og holder øje med folk og deres hunde, men bare det at man lige glor ud af vinduet så ser man desv. de ting hele tiden.
    Og jeg forstår sku godt at mange IKKE hundeejere er død trætte af hundeejere som ikke rydder op efter deres hunde, jeg har det jo lige sådan selv om jeg har 3 og manden har 1 vaps. :o)


  • #11   17. mar 2011 Ha ha "J K".
    Jeg synes ham din far virker bekendt smiley

    Min mor er lige sådan. Hendes undskyldning er bare, at "den" jo så lille, så det gør ikke noget smiley
    Til gengæld synes hun det er fint, at jeg samler op efter Lulu, for hun laver jo store pøller.....øh hvad f..... er forskellen?
    Rimelig dobbeltmoralsk smiley


  • #14   17. mar 2011 Hahaha.. Nina, sådan sagde min mand også, jamen han er jo så lille "Hans er en basenji på 12kg, og SÅ små er dens pøller nu heller ikke, og slet ikke i forhold til min Chìhuahua`s :o))) men han har også lært det nu, især efter at han har fået ros af forbigående, det hjalp mere end mine skideballer.;o))
    Og jeg er helt enig i at en lo*t er en Lo*t, uanset størrelsen.

    Hvis bare en hundeejer begyndte at samle op, så ville det gør en kæmpe forskel, for tænk på hvor mange pøller bare 1 hund lægger i døgnet=pr.uge osv. det bliver altså MANGE på et år.
    Og med den nye dille at alle skal ha hund/e, så håber jeg at dem i mit kvarter begynder at bruge de stativer hvor der ALTID er piser og en skraldespand til de BRUGTE poser. ;o))



  • #15   17. mar 2011 Ja Jose...vi skulle da vist have valgt en lille hund i stedet for smiley
    Man behøver ikke at samle op, for man kan alligevel ikke se pøllerne, og man behøver heller ikke bruge tid på opdragelse, for det virker jo alligevel ikke smiley
    Det er sgu da nemt smiley

    meeen.....jeg er nu glad for mit lille dampbarn, så hun skal absolut ikke skiftes ud smiley

    Anita....jeg er glad for, at det ikke kun er min mor der er sær smiley


  • #17   18. mar 2011 Maria D. Det er så sandt som det er sagt/skrevet ;o))

Kommentér på:
Derfor samler jeg altid op!

Annonce