{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.179 visninger | Oprettet:

Luposan Biotin & lupoderm hud&pelskur {{forumTopicSubject}}

Bertram har fået hudbetændelse (er heldigvis længe siden sidst) men han skæller helt vildt i øjeblikket. Han får lakseolie hver dag men det er som om det ikke er nok. Han skal i bad 2 x om ugen men det virker umiddelbart ikke på alt den skæl..
Så jeg surfede lidt rundt og faldt over Luposan Biotin:

Vitamintilskud i form af tabletter med urter og mikroalger for smidig hud og blank pels.

Beskrivelse:
Biotin+ er et naturligt vitamintilskud der er vigtig for omsætningen af kulhydrat, fedt, og protein. Det er bl.a. med til at balancere blodsukkeret og medvirker til produktionen af antistoffer.

Biotin er vigtig for udvikling af pels og kan have gavnlig virkning på hud, klør og poter. Er du i tvivl om din hund eller kat mangler Biotin, så er følgende et godt tegn på at den gør:

• Kraftig fældning, mat/tør eller spaltet pels
• Betændelsestilsande i hud som eks. eksem, kløe
• Træthed og muskelsmerter

Ønsker du at opnå den bedst mulige effekt med Lupo San Biotin, kan du evt. tage dette sammen med LupoDerm. Dette er et godt råd fra dem der udstiller deres hunde & katte, og hvor en flot og skinnende pels er alfa omega.

Ingredienser:
Urteblanding, mikroalger og biotin/vitamin blanding.

Vitaminer pr. 1 gram:
Biotin 500mcg, B1 100mcg, B2 50mcg, B12 100mcg, vitamin-C 185mcg.

Produktet er ikke vamebehandlet (koldpresset).
GMO-fri (uden brug af genetisk modificerede organismer, væksthormoner og antibiotika)

På flere sider nævnes det at det er smart at supplere med Luposan hud & pelskur:

Flydende LupoDerm med essentielle olier fra bl.a nødder, hørfrø, solsikke og kæmpenatlysolie opnår du en smidig hud og skinnende pels..Alt sammen uraffineret, økologisk og koldpresset.

Beskrivelse:
Indeholder alle essentielle umættede fedtsyrer, Omega-3, Omega-6, Omega-9 og GLA (gamma linolensyre) +lecithin der ikke dannes af organismen selv.

Giver en flot skinnende pels, sund og elastisk hud, kortere fældningsperiode, pigmentforbedringer og øget vitalitet.

Vil du opnå det bedst mulige resultat, så tag evt denne sammen med LUPO SAN Biotin. Et godt råd fra dem som går til udstillinger med hundene eller kattene, hvor en flot pels er Alfa Omega.

Ingredienser:
Oliesyre, lecithin, linolsyre, palmitinsyre, stearinsyre, linolensyre, docosahexaensyre og glyceride.

Analyse:
99,7% råfedt.

Vitaminer pr. 100ml.
A=20.000ie, D3= 2.000ie, E=100ie.

Produktet er ikke vamebehandlet (koldpresset).
GMO-fri (uden brug af genetisk modificerede organismer, væksthormoner og antibiotika)

Og så var det jeg ville høre om der var andre herinde der havde forsøgt sig med det på deres allergihunde? Jeg nævnte det for dyrlægen, umiddelbart kunne jeg godt forsøge mig med det men jeg skulle være opmærksom på at Bertrams allergi godt kunne forværres af det da man ikke ved hvilke bivirkninger der kan være ved det... Så blev jeg jo i tvivl men tænk hvis det virkede!! Overvejer at forsøge og så selvfølgelig holde øje med hvordan han tager det.

Beklager det blev noget langt... smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Luposan Biotin & lupoderm hud&pelskur
Kommentér på:
Luposan Biotin & lupoderm hud&pelskur

Annonce