{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.122 visninger | Oprettet:

Fru Nielsen og Bertil er bare skønne ! {{forumTopicSubject}}

Jeg sad forleden dag nede hos Fru Nielsen og drak en kop kaffe imens vi talte om hvordan det går med Bertil og hende.

Det stråler ud af hendes øjne at hun i den grad har tabt sit hjerte til den lille fyr og hun taler om ham og deres oplevelser i et væk.

Og så fortæller hun om hvor dygtig Bertil egentlig er blevet.

De går sammen hen ad en temmelig befærdet hovedvej , hvor bilerne godt kan finde på at køre lidt for stærkt.

Bertil går forrest og snuser ,i pænt tempo der passer til Fru Nielsens bentøj.

De går og går , flere hundrede meter på denne måde og pludselig mærker Fru Nielsen noget ved hendes ben , kigger ned og ser til sin skræk , at for enden af snoren hænger Bertils K9 sele UDEN hund for han går nemlig en meter foran hende.

Der har hun gået flere hundrede meter med en slap K9 sele og en hund der bare har gået som han plejer , lige en meter foran hende som han er trænet til.

Selvfølgelig har Bertil vidst at han ikke var bundet til snoren , men alligevel var han blevet en meter foran Fru Nielsen uden svinkeærender, til højre eller venstre.

Jeg syntes at Bertil er en klog hund , der ved hvornår han skal være velopdragen og hvornår det er ok , at være fræk og festlig.

Jeg må forbavses i den grad , tænk den lille hund bliver først et år d. 15 april og alligevel kan han finde ud af sådan noget.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fru Nielsen og Bertil er bare skønne !
  • #1   3. apr 2011 Nåhh det er bare super at bertil og fru nielsen har det så godt har læst en del af dine tråde om dem og det lyder til at de rigtig hygger sig. Flot af bertil at blive ved fruen. smiley

  • #2   3. apr 2011 Åh hvor er det dog fantastisk :))))

    Hvis du nogenside skriver en bog om Bertil, så melder jeg mig straks som køber! smiley


  • #3   3. apr 2011 hold da kæft, hvor er det dog flot han kan det , seriøst i har da opdraget ham godt, zeus er lig blevet et år og hvis hans sele røg af så ville han da bar som det første løbe sin vej :)) så det flot han ikke gør det ..

  • #4   3. apr 2011 Jeg takker for jeres fine kommentarer til min elskede Bertils evner smiley

    Det er første gang i alle mine hundeejer år jeg har dagplejen til hunden , men det kan varmt anbefales.

    Jeg tror , at der er to vigtige grunde til at Bertil rykker så gevaldigt i sin mentale udvikling lige nu er , at han faktisk mandsopdækkes døgnet rundt af to meget hundeinteresseret damer ( læs Fru Nielsen og jeg )

    Den ene er , at al læringen / opdragelsen / tricksene og stimuleringen foregår konsekvent alle de timer han er vågen.

    og den anden er , at han bliver ikke forladt af sin flok og dermed kan han være rolig hele døgnet rundt og ikke længere være mærket af sin seperationsangst.

    Ihvertilfald er der sket meget positivt med den lille fyr de sidste par måneder


  • #5   4. apr 2011 Hihihihi.... ;D Jeg kan lige se det for mig.. Gamle fru nielsen der kommer trissende med en hundesnor med sele hængende ned langs siden, og lille Bertil der går lige så pænt foran.. smiley Må altså have set ret komisk ud smiley

    Men hold da op hvor er han bare dygtig! smiley


  • #6   4. apr 2011 Hvor dejligt. Og hvor må det være rart at være lille Bertil smiley

Kommentér på:
Fru Nielsen og Bertil er bare skønne !

Annonce