{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.236 visninger | Oprettet:

Min stakkels hund - puha en forskrækkelse {{forumTopicSubject}}

Puha en forskrækkelse....

Sidder i stuen, havedøren står åben og begge vovser trasker rundt og hygger i haven.

Pludselig hører jeg et hyl og jeg flyver op at stolen, hylet bliver til konstant hylen NONSTOP... på terassen kommer min chi Trunte hylende imod mig med det ene forben løftet.

Får fat i hende og hylende får jeg lov til at kigge... til min store skræk opdager jeg at der sidder noget på den ene pote som hun har trukket til sig imens hun stadig hyler.
En stor klam sort bille har simpelthen hægtet sig fast i hendes ene trædepude... (fik jeg nævnt at jeg HADER småkravl, de er simpelthen noget af det klammeste jeg ved)

Vil den af? NEJ, den sidder bare fast... og hunden hyler stadig.

Får i hastværk endelig revet krævet af (opkast fornemmelser kunne forekomme ggg) og hunden er endelig stille.

trøster vovsen som nu sidder i kurven og har meget ondt af sig selv... umiddelbart er der ikke noget at se, men nu holder vi lige øje med om poten hæver.

Fik studeret møgdyret bagefter, en ca, 3 cm lang sort bille med 2 kroge fortil (sådan nogle som niver) så den har simpelthen haft nevet sig fast med dem.
Utroligt at den kunne sidde så godt fast....

Puha... troede et iøjeblik det værste da hun hom hylende imod mig med poten løftet.....

Nu håber jeg for møgkræet kan den kan svømme....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min stakkels hund - puha en forskrækkelse
Kommentér på:
Min stakkels hund - puha en forskrækkelse

Annonce