{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.642 visninger | Oprettet:

Bule/knude hjælp {{forumTopicSubject}}

Håber i lige kan komme med lidt input her, i er nok ikke vågne men kigger ind i morgen:)

Her for et par timer siden sad Tayson foran mig og jeg nussede ham på begge sideer. Jeg mærker så en bule på den ene siden og bliver straks forskrækket.
Den er placeret i siden, over den øverste benmuskel, ski ikke nemt at forklarer:)
Den er rimelig stor, glat og lidt oval, den er under huden men sidder vist rimelig fast.

Han blev vaccineret i fredags hvor han også fik en cartrophen indsprøjtning, han blev lidt sløv bagefter, dårlig mave og lidt halthed lige efter, så min første tanke var at det var en reaktion på indsprøjtningerne, men så burde "kuglen" jo nok sidde lidt længere oppe i nakken, ikke?
Dernæst kom jeg i tanke om at han onsdag eller vist nok onsdag, var ovre i haven hos min far hvor han på et tidspunkt springer til siden og ser forskrækket ud fordi der flyver et af de der store insekter henne ved ham på samme siden som bulen er nu (kan ikke huske hvad insektet hedder) Men igen, så burde jeg bare næsten ha mærket hævelsen noget før, da man næsten kan se det buler ud af huden.
Åh jeg ved det ikke, kan bare ikke overskue flere operationer (man frygter jo hurtigvoksende fedtknude, lræft osv)
Lyder noget af det plausibelt?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bule/knude hjælp
Kommentér på:
Bule/knude hjælp

Annonce