{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
955 visninger | Oprettet:

Så går turen til dyrlægen {{forumTopicSubject}}

Øv altså jeg kan ikke sove.

Calle har kastet lidt op noget tid. Sådan hver anden nat eller så.
Ikke noget særligt. Spiser, drikker, prutter normalt og leger. Så jeg tager det roligt og regner med han nok har ædt noget han ikke kunne tåle så godt.
Sætter ham på skåne i 4 dage og det virker.
Tilbage til Tholo Hvapefodder og lidt ZiwiPeak som guffer.

Natten til Mandag kaster han så op igen...wtf.. begynder at spekulere på om det er Tholo eller Ziwi han ikke tåler. Læser endnu engang indholds fortegnelser. De ser jo fine ud. Mystisk. Nå men han kaster så også op om formidagen. Se 2 gange på en dag den er ny. Tilbage til kylling.
Kaster ikke op natten til tirsdag og heler ikke om formidagen. Men da kl er 15 gør han. Lidt "maveslim" blandet med små klumper af blod.
Nu måske lidt sent går der panik i moren her. For blod er bestem ikke godt så kan han være nok så glad og livlig.
Ringer til dyrlægen som dog ikke har så travlt oven på beskrivelsen.
Vi får tid til i morgen kl 8:30.

Øv jeg håber ikke det her er alvorligt, Jeg elsker jo den bette fis.

Please kryds fingre for os.

PS: Ja jeg ved godt jeg skulle have gået til dyrlægen for 1 uge siden, men jeg troede jo bare det var de ny guffer eller alle de brombær blomster og mælkebøtter han har gået og ædt, Så vær sød ikke at slå mig for meget oven i hovedet


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så går turen til dyrlægen
  • #1   22. jun 2011 Kan godt forstå, at du er bekymret.. men synes du har gjort det rigtige.. du har sat på skånekost, og det har virket, så kommer det igen, og nu tager du til dyrlæge.... det skal nok gå.. kan jo være maven er irriteret...

    God bedring til den lille smiley


  • #2   22. jun 2011 Øv øv, stakkels Calle smiley
    Håber i, i morgen finder ud af hvad der er galt.
    God bedring med ham smiley


  • #4   22. jun 2011 God bedring.
    Det er ikke sikkert det er så slemt, det kan godt bare være slimhinden der er irriteret og derfor bløder lidt, men godt det bliver tjekket.

    Jeg synes ikke forløbet virker voldsomt, så jeg havde nok gjort det samme som dig, man løber jo ikke til dyrlæge med det samme bare fordi hunden kaster lidt op - ikke når man ellers kan se, at den har det godt.


  • #5   22. jun 2011 Tak for de søde ord.
    Er på vej til lægen nu. Jeg har ikke sovet meget i nat. Men Calle har sovet glimrende 8-)

    Skal nok melde tilbage hvordan det gik.


  • #6   22. jun 2011 Mon ikke det kan være lidt irritation pga han har kastet op flere dage,,,håber alt er vel

  • #7   22. jun 2011 Hej igen.
    Så er vi hjemme.
    Jo det var ikke så slemt blot en irriteret mave. Han er på Penicillin nu 8-)

    Føler mig lidt fjollet over at gå helt i selvsving over sådan en smule.
    Man skulle tro jeg aldrig før havde haft med syge dyr at gøre. Men der kan man bare se. Når det er ens egne er det meget være... tror man da.

    Nu vil jeg have mig en morfar sammen med Calle for jeg kan godt mærke manglen på søvn nu.


  • #8   22. jun 2011 Junior var ved dyrelægen igår morges med samme promlem som din calle, og jeg havde gjort det samme som du, med skånekost, faste osv. Men intet af det hjalp, da der så kom blod med ud, blev jeg også bekymret.

    Vi tog til dyrelægen, som gav ham et skud antibiotika i nakken, så fik vi noget zoolac med hjem, samt nogle piller som han skal have morgen/aften. Hun fortalte mig at grunden til blod, var netop som Kennelmor skriver, pga slimhinderne der er irriteret. Hun fortalte mig samtidig at der var en virus i omløb (vi er bosiddende i østjylland), og der havde været rigtig mange hunde inde, med samme problem som Junior.

    Så nu står den på skånekost til den fede i de næste dage, indtil der er ro på maven igen. Go bedring med din lillemand. smiley


  • #9   22. jun 2011 I lige måde 8-)

    Calle skal også have skånekost. For en sikkerheds skyld får han det en uge denne gang.
    Så med medicin og skåne skulle han gerne være helt rask snart.

    Tror faktisk godt Calle kan være blevet smittet han snuser jo til alt og slikker enda på tævers tis..ewww.


Kommentér på:
Så går turen til dyrlægen

Annonce