{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.284 visninger | Oprettet:

Lea S
Lea S
Tilmeldt:
9. mar 2011
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6

Sår på 10 dage gammel hvalp {{forumTopicSubject}}

Har kigget en del rundt nu og synes ikke jeg kan finde en tråd der svare helt på min bekymring -
Vores tæve fik for 10 dage siden 4 fine små hvalpe. I forgårs opdagede vi så at den ene hvalp blødte lidt fra den ene øre flip. Vi kiggede nærmere på det, så det ikke ud til at være noget specielt. (Har mor mistænkt for at ha' snappet ud efter den i fustration)
I dag da vi kommer hjem efter familiefest, tjekker jeg lige hvalpen igen, for at se hvordan såret så ud.
Det er blevet meget værre.. Faktisk helt åbent og bløder lidt. Det ligner næsten at den yderste del af øreflippen, er ved at falde af. Jegblev selvfølgelig forfærdet og skyndte mig at ringe til dyrlægevagten. Hendes svar var bare at vi skulle putte Fucidin på, så ofte som mulig.
Det har vi så gjort og taget hvalpen med ind i stuen, så vi kan holde øje med at 'mor' ikke slikker det.
Mit spørgsmål er så: Kan det virkelig passe at vi ikke kan gøre mere???? Jeg synes virkelig såret er slemt og det lød ikke til at dyrlægen var særlig interesseret i at se på hende!
Har søgt og søgt og det jeg er kommet frem til er og Fucidin og Klorhexidin... Er det så det? Og så er det bare ærgeligt hvis tippen falder af?
Er der nogen der selv har prøvet noget ligende?
Jeg vil lige understrege at vores tæve under ingen omstændigheder er aggresiv på nogen måde -hverken overfor mennesker, andre hunde eller hendes hvalpe. Hun passer dem som hun skal, hun er bare ikke god til at gå sin vej, når du bliver lidt for grådige - men har aldrig hørt eller set hende bide hvalpene..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sår på 10 dage gammel hvalp
Kommentér på:
Sår på 10 dage gammel hvalp

Annonce