{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.492 visninger | Oprettet:

Hvad gør du, når du ser en hundehandler? {{forumTopicSubject}}

Når du får kendskab til et sted som kan betegnes som en hundefabrik/hundehandler - Hvad vil du gøre?

Vil du lukke dine øjne for det eller vil du tage kampen, du får at vide at det umuligt, det finder du også ud af, du render hele tiden hovedet imod en mur, politiet hjælper ikke, og dem som startede med at være en aktiv del af dette får andre ting at se til....

Du bliver måske truet af hundehandleren.....

Vil du glemme hvad du har set nu?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad gør du, når du ser en hundehandler?
  • #1   10. jul 2011 En ting er når man selv har set stedet, stået i lortet.
    En anden ting er når en anden har stået i stedet og vil have hjælp.

    Ved nr 2, som jo er den du hentyder til. Der ville jeg ikke hjælpe.. Af den årsag at alle springer på sagen.. Det er nyt, det er spændende, og hu hej hvor det går. Dagene går, politiet gider ikke hjælpe, osv osv, sagen føles nytteløs, tabt og folk springer fra en efter en.. Til sidst står man selv med lorten.


    Var jeg blevet truet af hundehandleren (Nu ved jeg godt hvem det er du omtaler) så var jeg ikke hoppet af.


  • #2   10. jul 2011 Jeg hentyder ikke til en bestemt, dette er et generalt emne....

    Men forstår fuld ud hvad du mener


  • #3   10. jul 2011 Jeg ved det er generelt smiley

  • #4   10. jul 2011 Men når der nu er tale om et sted hvor hundene lider og har kummerlige forhold, vil du så også lukke dine øjne, selvom du ikke selv har set stedet?

    og igen for god ordens skyld vil jeg sige her er ikke tale om et bestemt sted ... dettte er generalt, jeg er interesseret i hvad andre vil gøre når de får kendskab eller har kendskab til et sted der ikke behandler deres dyr ordentligt


  • #5   10. jul 2011 Jeg ville aldrig gå ind og beskylde nogle, eller kæmpe for noget, hvis jeg ikke selv havde set det med egne øjne...

  • #6   10. jul 2011 *Citronmåne- tavle løsgænger *

    Hvis det er noget jeg selv havde set/oplevet, ville jeg kæmpe med næb og klør for at få hundehandleren stopppet..

    Hvis jeg blev truet, jamen så ville der bare komme en anmeldelse der også.


  • #9   10. jul 2011 Jeg ville ikke vide, hvad jeg skulle stille op, hvis der hverken vaar hjælp at hente ved politi eller dyreværn. Jeg ville nok prøve en tid og selvfølgelig høre de forskellige steder, hvad der skulle til, for de ville tage sig af sagen.

    Hvis jeg derimod IKKE havde set stedet, ville jeg ikke gøre meget mere, med mindre jeg havde mine oplysninger fra nogle, jeg kendte meget godt og stolede fuldt ud på. Hvis anklagerne kom fra en mere eller mindre tilfældig person, kan de jo lige så godt være løgn fra ende til anden, så det ville jeg ikke begynde at pille ved. Hvis jeg alligevel følte, der reelt var noget galt, ville jeg sørge for at se det med mine egne øjne, før jeg gjorde mere ved det


  • #11   10. jul 2011 Maj-Britt
    Jeg taler om at melde folk udelukkende på udtalelser fra en person, jeg ikke kender særlig godt og at blive ved med at kæmpe og insistere, hvis ikke jeg møder forståelse. Der ville jeg se det selv, før jeg for alvor blev påståelig.

    Hvis jeg fandt ud af, at nogle ville til at købe hvalp et sted, jeg havde hørt dårligt om, ville jeg ikke lade som ingenting


  • #12   10. jul 2011 Jeg har det ligsom rigtig mange af jer, jeg vil gerne se stedet med mine egne øjne...... Men når det er sagt må jeg også indrømme at jeg har nu fået kendskab til en sag hvor jeg ikke behøver at se stedet før jeg dømmer-

    Når stedets ejer selv indrømmer hvad der forgår , så har jeg hørt rigligt, og med min. 10 andres udsagn om stedet så går kampen i gang . men normal vis har jeg også gerne ville se stedet før jeg dømmer med egen øjne...


  • #13   10. jul 2011 Citronmåne
    Ja ok, hvis ti personer uafhængigt af hinanden har set og fortalt det og vedkommende endda selv står ved det, ville jeg også gerne gøre mig stor umage selvom jeg ikke selv havde set det. Jeg ville så nok alligevel forsøge at få set det med egne øjne, da jeg forestiller mig, man har en bedre sag, hvis man selv har været der. Men det er selvfølgelig ikke altid så nemt at få lov at komme forbi og kigge, hvis folk selv ved, de har et problem


  • #14   10. jul 2011 Marianne
    Ja så er det nemlig en helt anden sag...... men nogle gange læser man ting som man bliver så harm og forarget over at man ikke bare kan lade det stå til, jeg kan ihvertfald ikke -

    Om det så ender med at rande hovedet ind i en mur må det ende sådan, så har men gjordt noget og ikke bare siddet og set passivt til


Kommentér på:
Hvad gør du, når du ser en hundehandler?

Annonce