{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
784 visninger | Oprettet:

Den der hundeadfærd? {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige nogle tanker omkring den kære hunde adfærd, som jeg håber i vil være behjælpelig med smiley
Jeg forsøger bare at forstå min baby.

Vi har haft ham siden han var 9 uger, og boede i rækkehus med ham. Desværre blev den solgt fra 1. Februar i år, og vi nåede ikke at finde et sted hvor han måtte være. Derfor flyttede vi ud til mine svigerforældre. De har også en hund, og de er bedste venner! Louis har aldrig været larmende som sådan. Men efter vi flyttede derud gøede han ved mindste lyd. De bor ude på landet, og der er altså pæn mange lyde smiley Er det fordi han har været usikker eller utryg eller hvad kan være grunden?
Nå, men nu er vi flyttet for os selv igen, fantastisk! Men vi var så nervøse for hans reaktion på lejligheden, da den ligger i en opgang og tæt på trafikeret vej i en stor by, så vi regnede med han ville gø helt vildt, men siden vi er flyttet (2 uger siden) har han nærmest ikke sagt en lyd. Gav lige et bjæf lørdag nat da manden kom hjem, som han selvfølgelig helst skal smiley vi tager det som at han hviler mere i sig selv og er mere tryg? Men så tænkte jeg, er det forkert? Hvad viser denne adfærd? Er det ikke gode tegn?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Den der hundeadfærd?
  • #1   19. jul 2011 Hunden kan jo mærke hvis I selv har lyttet efter lyde og det kan den reagere på og I har måske heller følt jer selv særlig tilpas med situationen så det kan være derfor at hunden har reageret sådan.

    Nu hvor I så ved at det nye hjem er JERES og her skal I blive så kan hunden jo også mærke dette, så det er nok jeres egen ro som er med til at påvirke hunden, så det er vel gode tegn;;--))

    Det viser vel at hunden igen er tryk ved situationen;;--))


  • #2   20. jul 2011 Vil nok tro Grethe har ret i meget; den har jo nok også kunnet mærke at I måske var lidt stressede over at finde et nyt sted, osv., og nu kan han mærke at nu er I hjemme, permanent. smiley

    Desuden, så husk at hunde kan hidse hinanden op, så hvis dine svigerforældres hund har gøet, er det ikke umuligt at det har fået ham til også at gøre det :o) Min Glen, Alva, gøede ALDRIG før vi fik Gravhunden. d:


  • #3   20. jul 2011 Det er nok rigtig nok smiley
    Men det er rart at han er stoppet med at gø af alt smiley


Kommentér på:
Den der hundeadfærd?

Annonce