{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
878 visninger | Oprettet:

Tid til oprør! {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle I hunde derude!

Jeg er jo en snu hund og har besluttet mig for at gøre oprør - nu har min familie bestemt længe nok over mig, så nu har jeg besluttet at det er min tur til at tage styringen!

Min moar har sikkert bildt mange af jer ind, at jeg er en kræsenpind - dette er ikke sandt! Jeg ved blot hvad der er kvalitet! smiley Min mormor er simpelthen SÅ ond ved mig! Jo altså, ser I... Hun forsøger ind i mellem at forgifte mig med Doggy, Pedigree og Frolic foder - adr! Har I kendt mage? Jeg kunne jo dø på stedet! Så jeg fik hende overtalt til at købe dyrlægens dyre foder efter at have sendt hende timevis af hvalpeøjne... Men ved I hvad? Det smagte slet ikke godt - efter 3 dage var jeg færdig med det!

Så fik jeg hende overtalt til - ja denne overtalelse var altså hård, jeg måtte nærmest kravle op på skødet af hende for at forklare hende det! - at give mig leverpostejs-madder... Mums! Det er livet! Og selvfølgeligt Den Grønne Slagters 3% postej - man skal jo holde figuren, for damernes skyld smiley

Men hvad giu'r I mig? Da hun ikke havde mere ævlede hun noget om at det var for dyrt til mig - for dyrt?! Helt ærligt - se på mig!!! Intet er for dyrt til mig! Så hun gik ned og købte det billigste leverpostej hun kunne finde, mens hun sagde noget om at det havde været godt nok til den gamle hund... Ja helt ærlig - jeg er jo ikke dum vel? Jeg ved jo godt det var den billige postej der forgiftede ham!!! Og ikke som hun siger at han var blevet gammel og syg af allergi - hvor dum tror hun jeg er? Så jeg nægtede at spise det - sendte hende et fornærmet blik, vendte ryggen til og gik hen i min kurv!

Det virkede! Jeg fik 3% leverpostej tilbage! YES! Jeg er bare SÅÅÅ god smiley Så bliver hun lige pludseligt rigtig husmor og bager selv rugbrødet - NEJ, NEJ, NEJ! Jeg vil KUN have gulerodsrugbrød... Så endnu engang stillede jeg en fornærmet mine op og gik i protest!

Denne gang gav hun sig ikke smiley Og efter den dag var det tilbage til tørkost! ØV!

Kan I ikke se hvor ond mormor er? Det er ligesom den onde stedmor...

Nå, men så kom jeg på ferie ved moar i 2 uger... Hun købte pedigree - adr! Men hun ved jo ikke bedre! Så jeg sendte hende mit hvalpeblik, så hun rigtigt fik ondt af mig.... Og ved I hvad hun gjorde? Kørte straks ned og hentede noget oksekød at blande i til mig - uh jeg ELSKER min moar! Jeg spiste med største fornøjelse og sørgede for at få ALT med... Uha, moar var stolt over at have fundet noget mad jeg kunne lide... Hun tog mig med overalt og ih, hvor jeg hyggede mig - og selvfølgeligt spiste jeg op hver dag, når hun nu var så flink at tage mig med hele tiden...!

I torsdags tog vi så hjem til mormor igen og YES! Hun var der IKKE! Så jeg spiste gladeligt smiley Men næste dag kom mormor hjem.... Moar lavede mad til mig og fortalte stolt hvor dygtig jeg havde været til at spise og at jeg havde taget godt på... Mormor mærkede på mig og nikkede og sagde jeg var blevet dejligt fedet op (Jeg forestiller mig her eventyret om Hans og Grete, hvor heksen mærker efter hvornår Hans er fed nok til at spise...)... Jeg tog et trist blik på moar, da jeg vidste jeg skulle til at skuffe hende... Snusede til maden, så fornærmet ud og gik min vej... Øv, hvor var jeg bare sulten.... Efter lidt overtalelse fik min moar mig dog til at spise alligevel...

I søndags tog hun hjem og jeg er nu gået i sultestrejke! Jeg VIL IKKE spise hjemme ved mormor! Ikke en bid! Jeg vil have min moar igen og hjem til hende! Om jeg så skal sulte mig selv i 1 år, så vil jeg have min vilje! (Man kan jo godt smugspise her og der, når de ikke ser det smiley )

Er der nogen af jer, der vil være med til at gøre oprør og selv bestemme hvor vi skal leve vores liv? smiley

Mange vuf

Max


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tid til oprør!
  • #1   4. feb 2005 Nej den er vi ikke med på for vi elsker at spise, selv om vores mor kun gav os grønsager ville vi spise det uden at brokke os...........

  • #2   4. feb 2005 Nejjjjj, jeg tror også jeg springer over (og kald mig bare tøffelhelt ). Jeg er udemærket tilfreds med den kost jeg får her i huset ( også selvom det er tørkost ), og sker det jeg bliver træt af det, skynder jeg mig bare at få dårlig mave, så ved jeg den kommer til at stå på ris med kylling, tun eller torskerogn en uges tid. Og efter en uges tid på det, jaaaa så er det rart nok at komme tilbage til min tørkost.

    Men jeg bakker dig selvfølgelig op om dit valg

    Forstår ikke, bor du hos din mormor eller mor ( jeg snakker om dine menneske forældre/bedste forældre )?

    Knus fra Nicki


  • #3   4. feb 2005 Vi vil gerne med på vognen især mig Beauty! JEg spiser kun hvad jeg mener jeg har godt af! Og det er altså ikke altid min mors dyre diafarm jeg gider! Hvis jeg er sur nok så spiser jeg INTET en HEL uge! Og så kan I tro der bliver panik, jeg får både leverpostej og olie på maden og A38 lunet med tun i. I kan tro at det hjælper at gøre opmærksom på sig selv. smiley

Kommentér på:
Tid til oprør!

Annonce