{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.948 visninger | Oprettet:

effektiv loppekur søges desperat!!! {{forumTopicSubject}}

Så skete det fisme!!!!
Cocio har fået kattelopper!!! De bider ham, kattene og mig, den eneste der indtil nu er gået fri er kæresten.
Vi har foreløbig givet alle capstar vet, frontline combo og sprøjtet hjem og alle dyr med B&B loppemiddel til dyr og omgivelser. Alt er vasket og frosset og sprøjtet, og alligevel har jeg nu igen, en uge efter fundet loppeafføring i pelsen på Cocio.... ingen levende set endnu, men jeg fik et bid igen i går.
Hvem har den perfekte kur som bare virker!!!
(jeg har købt trinol, men ikke ville bruge det da det er ret giftigt og vi ikke kan tage kattene med ud af lejligheden et par timer mens det damper af... er jeg tosset?)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  effektiv loppekur søges desperat!!!
  • #1   21. okt 2011 Advocate =)

    I skal forbi dyrlægen en tur, det gives på recept =)


  • #2   21. okt 2011 vi var på landbohøjskolen for en uge siden, og fik frontline combo med hjem.... vidste slet ikke der fandtes loppemidler på recept....!!


  • #3   21. okt 2011 jojo, det tager også skab, hjerte-lunge-orm og andre "herligheder" =)

    Vi bruger ikke andet nu, og behandler kun ved loppeangreb (forebygger ikke)..


  • #4   21. okt 2011 Bayvantic virker efter 2 måneder. Silje er i hvert fald helt clean for de små blodsugere nu. smiley

  • #5   21. okt 2011 Advokate

    Ellers Capstarkur, Advantage i nakken på alle dyr, MEGET grundig rengøring i hele huset men især i sofaer, tæpper, revner og sprækker og så Trinol i alle revner og sprækker (husk også under sofaen etc.)

    Det har virket upåklageligt for mig ..

    Husk at meget grundig rengøring betyder MEGET grundig rengøring. For loppeæg der ikke er klækkede kan ligge i over 5 år og vente på optimale forhold for at klække til enhver tid ...

    Trinol er genialt.

    Hvis du har kat eller mindre dyr så overdriv ikke med Trinol i deres senge (rengør disse grundigt og giv dem en enkelt omgang Trinol og sørg for at kattene IKKE kommer i nærheden af deres senge før disse er 100% tørre) ...

    Alt der har navnet Frontline smider jeg i skraldespanden så snart jeg ser det.
    Det er ubrugeligt for det meste og mit apotek sælger det helst ikke ... De ønsker nemlig ikke at snyde deres kunder ved at give dem et produkt der ikke virker i det meste af landet ...


  • #6   21. okt 2011 IKKE Bayvantic hvis du har kat i huset ...

  • #7   21. okt 2011 Mine hunde må være giftige i sig selv...... for jeg har ALDRIG i de 47 år , jeg har haft hunde og katte...hverken haft lopper eller Flåter på mine dyr.
    Jeg ville ønske jeg kunne fortælle , hvad jeg gjorde.... ( men jeg gør intet )

    Det eneste jeg kan komme på , hvorfor vi aldrig får lopper eller flåter er...at mine hunde ALDRIG kommer i bad.....

    Her i sommer så jeg godt nok en flåt på Lasse da vi gik tur.... men den sad ikke fast , og var lige til at børste af......
    Mine hunde er GIFTIGE i sig selv..... *LOOOOL*


  • #8   21. okt 2011 jeg føler vi har været ALLE steder!!! men der er nok ikke andet for end at vi skal på den igen.... VRÆÆÆL!!!!!
    åhhh de er så grumme!!! hader bare lopper

    1000 tak for alle jeres forslag, det er dejligt i tager det seriøst smiley


  • #9   21. okt 2011 Sanne: Må man slet ikke bruge bayvantic hvis man har kat i huset????

    Har lige fået en loppekur til Chppper og forhandleren blev oplyst om at der var kat i huset, da hun også skulle have en kur???


  • #10   21. okt 2011 Indfør: JEG ville ikke tage chancen idet det er så pokkers giftigt for katte så vil ikke have det ind i huset ..

    Men er man MEGET påpasselig og holder hund og katte adskilt efter man har brugt Bayvantic på hunden i op til 2 dage så skulle det være nogenlunde sikkert. Medmindre selvf. hunden har fået det til at smitte af i en forholdsvis høj dosis på sin soveplads eller andre steder hvor katten kan komme til.

    Men tager ikke den chance da der findes alternativer :o)

    Hund og kat her får Advantage og begge kun i tilfælde af loppeangreb.

    Har i Djaxas 9 år haft lopper indenfor 2 gange. Og begge gange blev de totalt udryddet inden for 1-2 døgn. Men hold da kæft et arbejde :o(

    Opdager det lynhurtigt hvis jeg kommer i hjem hvor der er lopper fordi jeg er meget allergisk over for dem ...
    Den dyrehandler jeg har brugt meget før i tiden har lopper i butikken idet hun har 2 af sine hunde med som er spækket med lopper. der gik ikke mange minutter før jeg måtte spørge hende om hun vidste hendes hunde var angrebet af lopper :o(

    Det er noget møg !!

    Bitten: Hvad giver du de hunde for at de skal blive så giftige? Prutter du på dem om natten eller?


  • #11   21. okt 2011 Sanne: FUCK hvor er det ringe!!! Tænk hvis jeg havde givet ham den kur indej jeg havde læst det her??

    Jeg ved godt at kattene ikke må få bayvantic, men anede ikke det var så giftet for dem...

    Aj hvor er det dårlig service altså.

    Nå jeg kører op og får dem byttet i morgen... Det der advantage, hvor købes det?


  • #12   22. okt 2011 Apoteket :o)

    Indfør: Kan jo være jeg bare er pylret ... Meen du kan evt. google Bayvantic og kat og se hvad der sker ved selv små doser hvis man er uheldig


  • #13   22. okt 2011 Okay så smutter jeg derned i morgen, er det på recept?

    Nej tak, så blir jeg bare dårlig smiley Men mange tak for info, er glad for jeg ikke havde tid til at gøre rent igår, for så havde Chopper fået et skud af det!


  • #14   22. okt 2011 Indfør: Nope. Håndkøb :o) Kan selvf. også fåes ved dyrlægen :o)

  • #15   22. okt 2011 Okay mange tak smiley

    TS: Undskyld for spam smiley


  • #16   22. okt 2011 Frontline har ingen effekt og alt i pilleform har heller ikke....

    Mange hunde lider af f.eks loppeallergi og så nytter det ikke noget at anvende de fleste af de produkter som er nævnt her i tråden, for her skal lopperne netop bide før de dratter af hunden.



  • #17   22. okt 2011 Sanne: Du er bestemt ikke pylret når det gælder Bayvantic til kat. Har i denne sommer set flere katte, som kun havde gået op ad hunde efter behandling af Bayvantic (2 dage efter), og stadig gik i kramper.
    Så helt klart herfra: Brug ikke Bayvantic når man har kat smiley


Kommentér på:
effektiv loppekur søges desperat!!!

Annonce