{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
613 visninger | Oprettet:

Søger hundesitter {{forumTopicSubject}}

Hej alle!

Er der mon en herindefra der kunne tænke sig at passe min Frede fra d. 7. eller 8. juli til ca. d. 24. juli?
Vores pasningsmulighed er sprunget fra og vi har lidt svært ved at tage ham med, idet der ikke må være overnattende hunde, der hvor vi skal hen. Vi kan dog finde en anden løsning, hvis der ikke er nogen herindefra der har lyst.

Grunden til at jeg spørger herinde, er fordi jeg tænkte at der måske var nogen der godt kunne tænke sig at prøve at have en fransk mastiff, for en stund, eller nogen som måske overvejer at få hund nummer 2 eller 3...så kunne de prøve hvordan det går inden de anskaffer sig den for alvor.
Frede er dejlig nem at have med at gøre, og omgåes fint med andre hunde. Man skal dog huske på at hans hofter ikke har hvad de har været, så alt for lange gå-ture er ikke godt. Han er forresten kastereret.
Det skal helst være på Sjælland.
Skriv endelig hvis det har interesse. :o)

Vidste ikke lige om det hørte til under markedsannoncer eller hva'....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søger hundesitter
  • #1   24. jun 2006 ØØØVVVV en skam det skal være på sjælland.. vil helt vildt gerne passe ham da mig og kæresten snakker om at have en mastiff som nummer 2 hund smiley

  • #2   24. jun 2006 Som sagt, så er det ikke akut at finde et sted han kan være. Vi har en løsning hvis der ikke er nogen herindefra der vil.
    Det var mere fordi det kunne være at der var nogen der ligefrem "havde lyst" til at prøve at passe en af hans race. :o) Man ved jo aldrig om der sidder en herinde og er forelsket i racen og gerne vil lære den bedre at kende, inden de selv anskaffer sig en. ;o)


  • #3   24. jun 2006 Tina >> Se, det var præcis så'n en som dig, jeg tænkte på. ;o)

  • #4   24. jun 2006 Tina >> Grunden til at jeg helst vil have at det skal være på Sjælland er fordi det er der vi skal feriere. Så har vi muligheden for at hente ham eller få ham bragt, hvis det nu skulle ske noget....ikke at jeg forventer det, men vil gerne ha' muligheden for det. :o)

  • #5   24. jun 2006 Helle P.. Nåhh ja det kan jeg så godt forstå smiley
    Men hvor bor i ellers til daglig??


  • #6   24. jun 2006 Tina >> Vi bor på Sjælland, i Søborg. Det er ikke en rigtig ferie vi skal på. Vi skal bare passe mine rækkehus imens de er på ferie i Frankrig. Min mor fodrer vildkatte og de kommer hver morgen og aften fast. Det ville være alt for beværligt hvis vi skulle tage derhjem to gange hver dag i de 14 dage derfor har vi valgt at flytte derhjem. Desværre er det i et boligselskab hvor man ikke må ha' hund, derfor pasningen.

  • #7   24. jun 2006 Helle P>> Ja kan godt se det vil være til besvær at køre frem og tilbage hver dag..

  • #10   24. jun 2006 Maria >> Ja, vi har desværre opholdt os for meget derhjemme før i tiden, så der er allerede kommet 2 advarsler.

    The King and Queen >> Tulle er afsat. ;o)

    Altså det er slet ikke noget problem at få ham passet, så der er ikke noget akut i det. Jeg ville bare gerne være behjælpelig hvis nogen var interesserede. Ikke andet. :o)
    Det var bare en ide jeg fik, da nu den oprindelige passer ikke kunne alligevel.


  • #11   24. jun 2006 Hmm....tror måske også at mit valg af overskrift var lidt hen i vejret.... :o/

  • #12   24. jun 2006 Helle

    Synes da det er alletiders ide du fik *S*

    Ville da være en oplagt mulighed for folk der overvejer sådan en hund, 14 dage hvor man rigtigt kan stifte bekendtskab med racen smiley


  • #13   24. jun 2006 René >> Ja, jeg syn's også selv at det var en lidt sjov og anderledes idé. :o)

  • #14   24. jun 2006 René >> Specielt fordi han er en så rolig og harmonisk hund. Han ville være perfekt til det formål. :o)

  • #15   24. jun 2006 ja det ville da være oplagt

  • #16   24. jun 2006 Hej Helle.

    Eh vi ville så gerne passe din dejlige dreng men vi bor jo på fyn. Min mand vil så gerne have en DDB eller en mastiff næste gang så det kunne være oplagt. Jeg håber seriøst der er nogle søde og hundekyndige der kan passe den "lille" dreng.


  • #17   24. jun 2006 Vivi >> Æv, altså. Hvorfor bor ingen af jer på Sjælland?!! ;o)
    Det kunne ellers ha' været rigtig godt. Jeg ved bare ikke om jeg syn's om at vi ikke bare lige kan hente ham. hvis der opstår en grund til det. Vi har nemlig ikke bil og vores kørelejlighed har ofte vagt, så han kan ikke bare lige fræse til Fyn eller Jylland med kort varsel.


  • #18   24. jun 2006 Helle P, altså vi har to biler og til den tid er vi lige flyttet i hus med 2300kvm indhegnet have. Ved det ikke om det kunne have interesse fra jeres side alligevel men så må vi lige skrives privat. Vores Cæsar er sådan en type der bare vil ligge og dase hele dagen. Bare han er med hvor det sker så ligger han bare og glor.

  • #19   24. jun 2006 Vivi >> Jeg har søgt om venskab. Hvis I rigtig gerne vil kan vi nok godt finde ud af det. Fyns land er jo ikke det der ligger længst væk, og hvis I har mulighed for at bringe ham til os (vi skal selvfølgelig nok betale udgifterne) hvis der opstår en grund til det, så burde afstanden ikke være noget problem.

Kommentér på:
Søger hundesitter

Annonce