{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
414 visninger | Oprettet:

opfølgning på kennelhoste {{forumTopicSubject}}

Ja,jeg skrev for nogle dage siden at min hund havde fået kennelhoste. Dvs alle 3 har det så nu hvor de har smittet hinanden... Lyder heldigvis ikke så voldsomt men lufter dem selvfølgelig uden mine andre hundevenner,som er lidt kedeligt...
Kommer så til at tænke på om de alle 3 kan blive ved med at smitte hinanden eller om det går over igen efter nogle uger?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  opfølgning på kennelhoste
  • #1   22. jan 2012 som jeg læste det forleden da jeg spurgte om noget herinde, så er der både en der er virus betinget og en der er bakteriel betinget... den sidste behandles med antibiotika...

    Normalt er det sådan med virus sygdomme, at når man har haft den specifikke stamme, så danner man antistoffer og kan ikke smittes med den igen, går udfra det er den samme der har ramt dem, så det skulle ikke kunne gå i ring...

    Er det en bakterie tror jeg godt den kan komme igen, men ved ikke lige med denne... altså vi kan jo også få den samme halsbetændelses bakterie gang efter gang...

    Derimod er det hver gang vi er forkølede en ny virus hver gang, og der findes at utal af forskellige forkølelses vira, derfor kab vi tilstadig´hed blive forkølede det er bare ikke samme virus som sdste gang..

    ved ikke om der er forskellige vira der giver kennelhoste, men når de har haft den de har nu skulle de være inunen overfor lige netop den, om de så kan få en anden senere ved jeg ikke


Kommentér på:
opfølgning på kennelhoste

Annonce