{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
886 visninger | Oprettet:

slikker og hopper op :( {{forumTopicSubject}}

hej HG.
jeg håber i kan hjælpe mig,, nu har jeg i 3 måneder prøvet at lære min nye hund Balder at man ikke må hoppe op og / eller slikke helt vildt, det er som om han har forstået det ved mig, men ikke ved alle andre han møder på sin vej,

vis der er nogen der vil hilse på han når han er i snor, hopper han op af dem,, og jeg bliver nød til at holde ham i kort snor, smiley
når han er fri ude i haven, og der så kommer gæster hopper ham også op af dem en enkel gang eller to, og det er rigtig træls,...

mit andet problem er som sagt at han slikker, helt vildt,, kan slikker på over alt på bar hud, og kan blive ved og ved og ved, vis man ikke stopper ham i det,

Det kan virke rigtig voldsomt, når der kommer sådan en okay stor hund, hoppende op i hovedet at en og slikker helt vildt, så jeg er rigtig ked af han gør det ved mine venner og familie, samt folk jeg møder i hundeskove osv..

Så jeg håber virkelig at der er nogen her inde der kan hjælpe mig, for jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre mere,

på forhånd tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  slikker og hopper op :(
  • #1   15. maj 2012 det med at hoppe op,skal man vende sig om eller prøve med et bestemt nej.
    Har en veninde der kommer her tit. Passer tit mine hunde og til hendes egen fejl hopper de op af hende da hun ikke er bestemt,men derimod forkæler dem,så de taber respekten til hende... buller er sommetider ved at vælte hende om kuld og når hun skal ud og gå med dem er de næsten ved at hive armene af hende inden hun kommer ud af hoveddøren


  • #2   15. maj 2012 så jeg skal have sagt til dem der kommer her at se skal prøve at gøre det du skriver,, og så håbe på det hjælper,, ?
    for selv om vi siger "nej og ned" så gør han det stadig, du ved kun en pote op, hurtigt, så det lige passer med man mister luften..


  • #3   15. maj 2012 Det jeg gjorde/gør ved Carlo er at ignorere ham. Ved at sige "nej" eller begynde og skælde ud, giver du kun hunden ret og viser at det virker og giver den opmærksomhed han opsøger. Det du og andre skal gøre er derfor at ignorere ham, gå et skridt tilbage eller vend dig rundt hvis i kan se at han er på vej til at gøre det. I skal IKKE sige noget da det er jeres opmærksomhed han søger! Når så han sidder ned/står med alle fire ben i jorden, skal i først sige hej til ham og rose ham for at blive på jorden hvor han høre til smiley

  • #4   15. maj 2012 *Gør også gæster opmærksom på det inden besøg, så de er klar over hvad de skal gøre når de kommer ind af døren smiley

  • #5   15. maj 2012 Det samme kan du prøve ved hans slikken på huden. Ignorer ham, gå væk eller vend dig rundt. Det skader i hvert fald ikke at prøve det.

  • #6   15. maj 2012 mange tak for de gode råd smiley
    jeg har helt sikkert nogen ting jeg skal prøve,..


Kommentér på:
slikker og hopper op :(

Annonce