{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Senior-foder?
  • #1   30. maj 2012 Balto har fået senior siden han var 6 år, og vi fik konstateret at han havde gigt i venstre hofte.

    Meegò er 3½ og kommer over på senior næste gang vi skal købe foder. Han har også problemer med bevægeapparatet, dog ved vi ikke hvor slemt det er endnu.

    Men hvis Lanka fungerer på det nuværende, hvorfor så skifte? Min mors på 13 år får stadig almindeligt foder. smiley


  • #2   30. maj 2012 Tænkte bare at det senior-foder som vores producent har indeholder Glucosamin bla. Og der sker jo ikke noget ved, at begynde at give hende lidt til bevægelsesapparatet ;.)

    Men jo - hun trives fint på det. Hun har ingen symptomer på gigt og løber stadig agility smiley


  • #3   30. maj 2012 Daisy begyndte at få det for et år siden da hun var 7 år.
    Mest fordi hun hutigt tager på da der ikke er helt så meget gang i hende som før i tiden :o)


  • #5   30. maj 2012 Fraya er allerede på et Diet Senior nu - 5 år gammel.
    Hun er blanding er Berner sennen som normalt ikke bliver så gammel og derfor anbefalede min dyrlæge at gøre det allerede nu for at passe på både vægt (hun er steriliseret) og led.
    Og hun trives fantastisk smiley

    Men med store hunde har jeg fået at vide at det er fra 6-7 år.


  • #6   30. maj 2012 jeg skiftede over til senior sidste år - Jowina 10 år og Galia 8 år

    ikke på grund af noget andet end alderen og ja kan også godt lide at der er de rigtige ting i fodret til bevægeapperatet

    selvom det er old and fit og ikke et slankeprodukt er de to ældre hundes vægt blevet meget nemmere at holde og de er nu på idealvægten

    jeg køber foder hos Olivers


  • #7   31. maj 2012 Connie - det er også Olivers Old and Fit, jeg vil skifte Lanka over på. Tror bare jeg køber en lille pose næste gang vi bestiller, og begynder at skifte hende over stille og roligt smiley

  • #8   31. maj 2012 Vi har også det fra Olivers, og det skader jo absolut ikke at skfite over nu hvor hun har aldreren med sig. smiley

Kommentér på:
Senior-foder?

Annonce