{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.433 visninger | Oprettet:

hundepension på djursland {{forumTopicSubject}}

ej så skal jeg på ferie på lørdag, og imens jeg er afsted skal min mor passe mine to hunde, Tobey (på min profil) og tenna min chihuahua, min mor skal så selv på forlænget weekend, og der passer min pappa Tobey, men han kan ikke passe Tenna da hun bare ikke fungerer med hans katte, vi har så en vandt hundepension der plejer at passe hende når sådan en situation er opstået. nu har vi så fundet ud af at de har lukket og vi skal til at finde en helt ny pension!

de fleste pensioner vi har ringet til vil gerne have tobey, men har ikke faciliteterne til at passe en chihuahua.
aaaargh! vi står nu og kan faktisk slet ikke finde en pension som vi stoler på til at passe chihuahua'er !
det drejer sig om næste weekend fra torsdag den 7 til søndag den 10

er der nogen af jer der kender en pension på djursland/omegn der passer chiahuahua'er? det skal helst være en i har god erfaring med da jeg er meget utryg ved at skulle til at bruge en ny pension uden at have tiden til at tage derud og snakke med dem og se deres faciliteter (ja jeg ved godt det er meget uansvarligt af mig, men jeg fandt først ud af det igår, indtil da har min mor sagt "det har jeg styr på" og hun fandt først ud af igår at vores vandte pension er lukket)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hundepension på djursland
Kommentér på:
hundepension på djursland

Annonce