{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.136 visninger | Oprettet:

HUND SAVNES PÅ 3. DØGNET! {{forumTopicSubject}}

Taget fra facebook


HUND SAVNES!

Theis har nu været væk i over 3 døgn, og sidst set i lørdags ved. "solbrinken, Odder"

Hunden er en labrador/rottweiler, og næsten 2 år gammel, går under navnet "Theis" og den pels er helt sort.

Den er løbet afsted uden halsbånd, så det er endnu et kendetegn! (den er chippet)

Overhovedet ikke en agressiv hund, men blot meget legesyg og glad for mennesker! (hvis du ser den, kan du ved lethed kalde den til dig)

Vi kan kontaktes hele døgnet rundt på telefon: 26205816 og 28926210.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HUND SAVNES PÅ 3. DØGNET!
  • #1   11. jun 2012 Hvad hvis den har trukket sig ud af sit halsbånd???

  • #2   11. jun 2012 American Bulldog: Der kan være mange årsager til, at den ikke lige har haft halsbånd til. Det er vel ikke det interessante eller vigtige!

    Håber da at den bliver fundet i god behold og kommer hjem til sin familie igen. Med eller uden halsbånd...


  • #3   11. jun 2012 Ja men igen, der kan være sket så mange meget siden den ikke har halsbånd på, tag dog at bekymre dig mere om at de ikke har fået deres hund hjem på tredje døgn. Istedet for at sidde og lege politi

  • #4   11. jun 2012 Lol american... take a chill pill..

  • #5   11. jun 2012 american. jeg kan spænde både halsbånd og seler ind på mine 2 strore hunde, men selv om de er ved at blive kvalt at både selen og halsbåndet, så kan de komme ud af dem.
    De har flere gange været rendt efter ræve og er så kommet tilbage et stk tid efter uden sele/halsbånd.
    Jeg har ogs stået med dem mens den lille har skulle hilse på en anden lille hund, men pludseligt syntes de 2 store at tiden var gået og den ene smuttede let og elegant ud af selen før jeg nåede at se det, jeg mærkede bare at snorens vægt ændrede sig.

    Så visse hund er de fødte udbryder konger/Dronninger, det er ikke altid ejerens skyld..

    Nu kan denne hund jo også være smuttet ud af døren eller et åbent vindue el.lign., det er der ingen som kan udtale sig om, og derfor bør man heller ikke køre på ejeren, der er altid 2 sider i en sag.


  • #6   11. jun 2012 Smider den ind i Most Wanted gruppen og deler på FB.

    Også håber jeg at vapsen meget snart kommer hjem i god behold.


  • #7   11. jun 2012 Tak Anita!

    HAN ER STADIG IKKE FUNDET :((((


  • #8   11. jun 2012 Håber i den grad han bliver fundet i god behold smiley Og • American Bulldog • Hader folk der ikke har hundetegn/halsbånd på, hvad fanden er det for noget pis at skrive i denne sammenhæng.

  • #9   11. jun 2012 Synes også det var en ærgerlig kommentar... Personen der mangler sin hund vil da nok gerne have haft halsbånd på den!!! Det står også skrevet underforstået i teksten...
    Og den anden hund som den stak af sammen med er kommet hjem i god behold, og den havde heller ikke halsbånd på. Den fandt kun ejerne pga af deling af billeder på facebook, og ikke pga af manglede halsbånd. Dem der fandt den anden hund var ikke i tvivl hvem der manglede den fordi folk havde været så gode til at dele efterlysningen på facebook.


  • #10   11. jun 2012 Smider den gerne op på min facebook, hvis du har mulighed for det, må du gerne sende et billed til mail, jeg kan vedhæfte julieryom@gmail.com

  • #11   11. jun 2012 Billede er sendt smiley


    TIl jer andre, så ligner han bare en alm lab. dog med lidt bredere hoved. Helt sort!


Kommentér på:
HUND SAVNES PÅ 3. DØGNET!

Annonce