1.815 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Tic Clip - Er der nogen med erfaring? Tic Clip - Er der nogen med erfaring?

Jeg har kigget lidt på den hersens Tic Clip, og så vil jeg da gerne høre, om der nogen her inde med erfaring med den.

Gerne både for og imod den, og hvis den virker, hvor lang tid gør den så det?

Hvis den virker i bare et halvt år, så er den jo billigere end andre loppe- og flåtmidler, men hvor vil det så være bedst at købe den?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Tilstoppet afløb 720 kr.
  • Vejledning til valg af matrialer og løsning af træterrasse ovenpå eksisterende fliser 1.000 kr.
  • Installing fence gate 950 kr.
  • Hylde mursten 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tic Clip - Er der nogen med erfaring?
  • #1   7. jul 2012 Jeg har ikke afprøvet tic clip... , men jeg mener det er noget med statisk elektricitet og at hunden skal have den på et pænt stykke tid før den virker.... og det er forfra med denne opbygning hver gang halsbåndet hvorpå den sidder har været af.... det skal man bare lige huske hvis man har et halsbånd i hverdagen og et andet til træning, udstilling, agility etc.

MEN.... hvis det nu er det der med statisk elektricitet der giver effekten, så har jeg fået tilsendt et link fra en svensk lundehunde ven ( http://www.dogtickcollar.com/index.php?route=common/home&st=1 ), jeg har heller ikke afprøvet denne løsning selv, men hun siger at det virker og effekten er tilbage en del hurtigere end ved de kunstige efterligninger.

• #2   7. jul 2012 Takker - det vil jeg da kigge nærmere på, men hvordan er effekten så overfor lopper?
    Og hvilket skal jeg vælge til mine dansk-svenske, hvis det er?

• #4   7. jul 2012 Virker det også mod fluer og edderkopper i huset??

Så er det da lidt mærkeligt, at de ikke er mere udbredte..... eller??

• #6   8. jul 2012 Hvad med når det bliver vådt?
    Da jeg stødte på en foderstofmand hvis hund havde en 'dims' (tør ik sige om det var præcis det her mærke), der sagde han at det ikke måtte blive vådt - altså hunden måtte ik gå i vandet med det på.
    Og så gik det smart lissom af i mine øjne, da pixel er ret glad for vand.

• #8   8. jul 2012 Pia - mon man bare kan ligge den i hjemmet såman undgår kryb og kravl smiley

• #10   9. jul 2012 Det ville da være en smart måde at komme af med fluer, myg.... og måske myrer på - og så til en overkommelig pris i forhold til så meget andet....

Det er netop det med prisen, der under mig - hvorfor er den så lidt kendt, hvis den er så effektiv??

Kommentér på:
Tic Clip - Er der nogen med erfaring?

Annonce