{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
944 visninger | Oprettet:

Mærkelig ryg? {{forumTopicSubject}}

Hej HG.

Min hund er snart 6 mdr., og fuld af energi og super glad smiley Han virker til at trives, han er glad, pæne øjne, næse, glat pels osv osv. Der er ikke nogen tegn på at han ikke trives i hvert fald smiley

Men han har en mærkelig ryg? (Det skal lige siges at han er labrador blanding - så jeg kan jo selvfølgelig have købt katten i sækken.)
Han ligner ikke en som har ondt i ryggen, men cirka en hånds bredde fra skulderne + et par centimeter, der bliver ryggens hvirvler MEGET tydelige, som om at de faktisk er "hoppet" op. Altså hvirvlen før er normal og man kan ikke mærke dem sådan ekstremt meget, bare normalt. Men så kommer de næste hvirvler, og de er bare så meget højere og man kan tydeligt mærke dem! Bryder mig ikke så meget om at det er sådan? Men han virker heller ikke påvirket af det? Og vil heller ikke male fanden på væggen.
Jeg har tænkt at tage til dyrlægen, men ville lige hører om der er nogen af jer som har oplevet noget som det her før og om jeg skal reagere så længe der faktisk ikke er noget med hunden som tyder på smerter evt.?

Skal lige siges at det ikke er så slemt/vildt at man fra afstand kan se at ryggen er "deform". Det kan kun mærkes.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mærkelig ryg?
Kommentér på:
Mærkelig ryg?

Annonce