{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
493 visninger | Oprettet:

Schæferfolk - kan i hjælpe? {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg ved godt det er lidt mærkeligt, men kender i ikke det med at man står og kigger på sin egen hund og ikke kan se om den er "korrekt bygget"? Hvis man kigger på andre folks hunde kan man godt bedømme dem, bare ikke ens egne. Jeg står og er i tvivl om jeg skal stille min hund til HAS (yngste tæver), jeg troede ikke selv hun var klar, da hun ikke har så forfærdelig meget underbryst, men hvis jeg så kigger på de øvrige hunde der skal stilles, så har de heller ikke så meget. Flere mennesker har været og spurgt om jeg stiller hund, så nu overvejer jeg det.

Hun har rigtig gode vinkler, er lige omkring 59 cm høj og hendes bevælgelser er bare super. Hendes overlinie har et lille knæk, som dog ikke er så stort, og så er hendes underbryst som sagt ikke så stort. Jeg kan maile et billede i morgen, til folk der har lidt forstand på det.

Det skal lige siges, jeg holder lige meget af min hund uanset om hun bliver nummer et eller nummer sidst, men jeg er en vinder, og stiller primært op for at vinde (bliver ikke skuffet selv om vi taber, ser det bare som erfaring smiley ). Jeg vil bare gerne høre nogle ærlige meninger. Går folk i mit galleri og kigger, så er det Quality der er hunden - billederne er ikke sååå nye.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Schæferfolk - kan i hjælpe?
Kommentér på:
Schæferfolk - kan i hjælpe?

Annonce