{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
903 visninger | Oprettet:

Min hvalp tisser i søvne. {{forumTopicSubject}}

Hej med jer.

Nogen der har erfaring med hvalpe der tisser i søvne?
Vi har nu haft Cody 1 uge og når lille manden sover, ja så sover han.
Igår lå han på ryggen og sov, da vi opdaget en lille dråbe, hvorefter det langsom begyndte at løbe lidt han sov stadig så vi løftede ham ud hvor han så fik tisset.

Vi har lige måtte gøre det igen, denne gang havde han tisset noget mere, så han kom ud og tisse færdig, og ligger så og sover igen.

Har jeg aldrig oplevet en hund gøre før..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min hvalp tisser i søvne.
  • #1   27. sep 2012 Hej kunne lige se du ikke havde fået nogle svar, så jeg svare da lige smiley

    Nogle hvalpe kan godt gøre det der, uden de fejler noget. Men han kan også have blærebetændelse, så har de nemlig problemer med at holde sig. Min Kongo havde det en gang, stakkels ham han tissede nærmest uden at vide det.

    Hvis han stadig gør det efter du har skrevet dette indlæg, og det er 4 dage siden nu. Ville jeg give dyrlægen en opringning smiley


  • #2   27. sep 2012 Det har jeg aldrig hørt om før! smiley som Nayascha skriver kan han sagtens have blærebetændelse. Du må hellere smutte forbi dyrelægen for at få ham tjekket

  • #3   27. sep 2012 Hejsa.
    Mange tak for svaret, han har ikke gjort det siden, jeg tror simpelthen, der er sket så meget og det har været trættende og skifte hjem, til en hus fyldt med nye dufte, lyde, og ikke mindst 4 killinger, og det har gjort at han bare ikke har kunne vågne.


Kommentér på:
Min hvalp tisser i søvne.

Annonce