{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.002 visninger | Oprettet:

Sjove dyr {{forumTopicSubject}}

Lidt sjov her en fredag aften!

Min hankat er sku lidt sjov - og synes det kunne være fedt at dele nogle sjove historier om vores dyr (ikke kun hunde) smiley

Men min hankat er sådan ca. lidt lige som Garfield - spiser ikke hvad som helst - hverken råt kød, tørret fisk eller andet godt. Han skal lige se maden an først - og som regl ender det med at hunden spiser det.

Da min kat var lille og der ikke var mere tørkost i skålen kom han ind og bed mig i storetåen. Efter lang tid at have vænnet ham af med det, har han fundet en ny måde at gøre mig opmærksom på at han er sulten. (min kat sulter ikke - han er som sagt en tro kopi af Garfield) han sætter sig på natbordet og "dingler" med tænd/sluk snoren på natlampen! Han gør det selvom vi sidder i stuen ved hans mad! smiley

Håber på der kommer mange skønne historier om hvorfor vi elsker vores dyr og deres fantastiske personligheder! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sjove dyr
  • #1   30. nov 2012 Jeg har en russisk landskildpadde han, han bliver ved med at gå i det samme hjørne hvis han er sulten. Så lyder der "klonk klonk" for han banker skjoldet ind i terrarie væggen smiley

    Med det samme han får mad, ja så stopper han. Spiser, tager en morfar under varmelampen, og går i seng sammen med konen smiley


  • #2   30. nov 2012 Det er sku lidt sjovt at de ved hvad de skal gøre for at få mad smiley

  • #3   30. nov 2012 Jeg har en fugl som er mere vagthund end hunden herhjemme.
    Banker det på døren eller ringer telefonen gør hun os opmærksomme på det med en bestemt lyd.
    Er hun sulten har hun en anden lyd (nærmest et skrig: Så GIV mig dog mad!) og så SKAL hun smage på AL den mad vi andre propper i munden - hun tiger simpelthen ikke stille før hun har fået lidt af det - det hun så ikke kan lide smider hun ned på gulvet til hunden og så går hun fornærmet ind i buret igen.
    Kan hun lide det giver hun en slags smaske lyd for ligesom at fortælle at det er godkendt.
    Hun har også en bestemt lyd for godnat som hun siger hver aften inden hun smutter ind i redekassen ;o) og vil hun have opmærksomhed banker hun på hendes redekasse - banker jeg så en gang tilbage banker hun også en gang tilbage, banker jeg tre gange tilbage banker hun også tre gange tilbage. Det så sjovt hvad de skøre dyr kan finde på smiley


  • #4   30. nov 2012 Jeg har en Grå Jaco som i en del år efter hånden har boet hos mine forældre, men det har altså ikke ændret på at han er MIN fugl, det er kun mig der kan ae ham og den slags.
    Desuden så tigger han. Han skråler på livet løs ind til han får en mad når vi andre spiser. Han er utrolig glad for ostemadder på rugbrød og så siger han en bestemt lyd når han gerne vil have kød (fisk, kylling osv.)


Kommentér på:
Sjove dyr

Annonce