{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fjernelse af analkirtler.
  • #2   17. dec 2012 Ja det har jeg:-) Eller min hund har smiley Caspar fik dem fjernet for 1år siden og det var så godt for ham. Efter gentagende pencelin behandlinger pga betændelser i dem, måtte han ha dem fjernet... Og hånden på hjertet så skulle jeg ha gjort det for ham noget før.

    Men hørte så mange skrækhistorier. Endda om hunde der blev aflivet fordi de ikke kunne holde på afføring osv. Det gjorde mig VIRKELIG bange smiley

    Men fik en god snak med min dyrlæge og spurgte til råds herinde og fik det så gjort.

    Og operationen gik så godt, havde jeg vidst det dengang havde jeg nok gjort det nogle måneder før..

    Men nu er de væk og driller ham ikke mere..

    Her er et album om forløbet(helningen)
    http://www.hundegalleri.dk/fotoalbum/diverse_hund/67104-fjernelse_af_analkirtleroperationssaar


  • #3   17. dec 2012 Tusind tak for jeres beretninger, Selvfølgelig er jeg da bekymret for operationen,men dyrlægen fortalte om operationen.Fru Robbie.... Billederne er meget fine og helt uden dramatik. Tak for det. Kenzo min hund lider af tilbagevendende analsæk betændelse. Var til dyrlæge i dag , der blev vi enige om operation. Det skal han så på onsdag. Det bliver rart for ham at slippe for denne gene.

  • #4   17. dec 2012 AnneP,

    Det bliver så godt for ham smiley Pøj pøj med ham smiley


  • #5   17. dec 2012 Tak skal du have Fru Robbie... Vil han have meget ondt bagefter. Hvad når han skal lave .. Skal han have halskrave på ? Ja jeg spørger og spørger smiley

  • #6   17. dec 2012 Credo fik sine fjernet pga gentagne infektioner vi ikke kunne få bugt med, og hun fik aldrig nogen gener eller men overhovedet.
    Man siger godt nok det er svært på de små og der er risiko for ringmusklen kan briste, men det er også frygteligt hvis de gentagne gange får betændelse.
    Credo fik ikke krave på, hun viste ingen interesse for såret. Der var også kun et sting i hver side


  • #7   17. dec 2012 Jeg lånte sådan en oppustelig krave deroppe, just in case, men fik aldrig brug for den, han var ligeglad med det såret... Men altså, du skal nok ha en med hjem hvis nu, det ville jo ikke være så godt hvis han bed det op smiley Men jeg var også hjemme ved ham hele tiden de første dage, så jeg kunne holde øje med ham:-)

  • #8   17. dec 2012 Malte havde betændelse i begge analkirtler og byld på den ene. Har efterfølgende fået fjernet begge. Den ene med bylden havde noget arvæv, så den ikke kunne fjernes helt. Han har idag ingen gener .

Kommentér på:
Fjernelse af analkirtler.

Annonce