{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.539 visninger | Oprettet:

Bertil , en mirakelhund .......:-) {{forumTopicSubject}}

Jeg skulle hilse og sige fra Bertil følgende.......
( og han mener det )......

Tusind tusind tak allesammen , fordi i delte jers erfaringer med min mor og at i støttede hende igennem denne tid med mig og min ryg.....
For havde i ikke blandet jer og givet hende håbet på, at man sagtens kan komme sig ovenpå dette , så havde jeg været.......

Biiiiiiiiip........... !!!

To gange ved jeg, at min mor tænkte på, at jeg havde for ondt og var for lammet, til at livet kunne leves videre for mig.......

Men her er jeg igen og nu kan hun ikke styre mig.......

Jeg vil så gerne hoppe og lege , hilse på dem der kommer......
Jeg spiser og drikker vældigt meget pga medicinen , som jeg skal have endnu 14 dage.....
Idag har min mor taget morfinplastret af og så må vi se om jeg kan undvære det......
Dyrlægen mente , at der var en risiko for , at jeg ville blive for god allerede og dermed ville prøve på at gøre for meget , så jeg nok skulle have et på igen for at dooppe mig lidt. Men på den anden side , kunne jeg måske også blive bedre til at styre min bagkrop , hvis jeg ikke er dooppet....

Men jeg syntes nu selv, at jeg styre den fint, det er faktisk meget lidt den slingre nu og hold da op , hvor kan jeg løfte benet højt når jeg tisser...
Min hale fejler heller ikke noget, den står lige op i luften som den plejer......
Dyrlægen sagde også til min mor , at så god som jeg var blevet på 3 dage , var noget de havde forventet efter 3 uger .....
Derfor tror jeg altså ikke at han nogensinde har set en bjergged , men hvad pokker, han er jo også kun en BYdyrlæge....
Så heldigvis skal jeg ikke i water-walk , men kun i det bassin som jeg kender i forvejen fra svømmingen sammen med alle mine hundevenner herfra HG

Men puha , så kom Terese forbi med et bur.......
Slemme hende.....
For når min mor ikke kan styre mig eller holde øje med mig hele tiden, så putter hun mig derind, så jeg ikke kan løbe rundt og holde øje med tingene.....
Så vidt jeg kunne høre på telefonsamtalen igår , sagde dyrlægen at jeg skulle være i buret 4 dage endnu......

Og så underligt her er blevet herhjemme......
Alle møblerne står , så jeg ikke kan hoppe op i dem.....
og så kom min onkel forbi igår og lagde sådan noget underligt noget på hele gulvet. Det er dejligt blød og nu kan jeg stå fast uanset hvor jeg er.......
det skulle de have tænkt på for længe siden , for det er nok derfor jeg har fået et vrid mener dyrlægen......
Men alligevel snød jeg min mor igår , da hun listede ind på min storebrors værelse til sin pc.....
for jeg gled lige forbi hende og hoppede op i hans seng.....

nøøøøøj , hvor lugtede den rart og nøøøj hvor blev min mor bange......
Men jeg kan jo godt.......

MIn mor siger , at jeg har givet hende den værste julegave i mange år , men tilgengæld har jeg så givet hende den bedste nytårsgave.......
Jeg siger bare ; ro på mor , jeg er lige her , jeg havde bare ondt og der var noget der trykkede på mine nerver, men det er væk nu smiley
Jeg skal vist nok aflevere noget pubæ til min mor i næste uge for at hun kan få 100 % afkræftet at det ikke var hjertelungeorm der forårsagede denne blødning, men pyt jeg gør det selvom , jeg syntes at hun har betalt så rigeligt allerede....
Hun har nelig betalt over 11.500 incl. det der på gulvene for at jeg kan få det godt.
Men så så jeg da bare også , at den rare dyrlæge igår ikke ville have nogen penge for den konsultation , men bare lod os gå uden at betale.....
Så nu er der alligevel råd til bøffer nytårsaften...

Og når jeg står og kigger mig i spejlet , tænker jeg ligesom min mor.....

Jeps , jeg er en mirakelhund og jeg ser fantastisk ud smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bertil , en mirakelhund .......:-)
Kommentér på:
Bertil , en mirakelhund .......:-)

Annonce