{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.035 visninger | Oprettet:

Farvel {{forumTopicSubject}}

Jeg måtte sige farvel til min elskede yorkie Baby i går formiddag. Fredag til aften kunne hun pludselig ikke stå på bagbenene. Hver gang hun prøvede at rejse sig væltede hun - det var frygtelig at se hendes øjne - hun forstod slet ikke hvad der skete. Ved 21 tiden kunne jeg se hun havde ondt og gav hende Metacam i håb om at hun kunne slappe så meget af, at problemet forsvandt. Jeg ringede til dyrlægen, men det var en fremmed fra Rødding der havde vagten, så jeg valgte at se tiden an. Lørdag synes jeg der var en lille bedring, men det holdt kun ganske kort, så jeg besluttede at give Metacam indtil i går morges hvor jeg kunne få fat i min egen dyrlæge. Baby sov stille ind herhjemme med lidt hjælp fra dyrlægen.
Hun efterlader et kæmpe tomrum og et dybt sår i mit hjerte. Hun var altid mild og kærlig - en rigtig morpige. Flokken savner hende selvom de fik lov til at hilse af, da hun var sovet ind. Lulu som er Baby's søster leder efter hende, det gør ondt at se på, men jeg forsøger at nusse ekstra om Lulu for at mindske hendes savn.
I mine øjne skal vores hunde ha et værdigt liv og det kan man ikke sige at Baby havde længere, derfor sagde vi farvel, selvom det var frygtelig svært at tage den beslutning.

Skulle der være nogen der skriver i dette indlæg og jeg ikke svarer er det fordi jeg kun kan oprette tråde men ikke skrive i dem efterfølgende. Privatbeskeder med mine venner kan jeg besvare.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Farvel
Kommentér på:
Farvel

Annonce