{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.389 visninger | Oprettet:

Nala fra Chile {{forumTopicSubject}}

SÅ er min lille Nala endelig i Danmark.

Hun blev fundet, 6 uger gammel, våd og forkommen, og blevet taget ind af søde Camille, som har passet hende så godt som hun kunne, i 3 måneder.
Jeg tog d. 6. februar til Chile, for at hente Nala med hjem til Damark, da Camille ikke havde tid og mulighed for at beholde hende i Chile, og ikke kunne tage hende med hjem til Danmark.

Og hvilke fantastisk tur jeg har haft. Jeg har set hovedstaden, været til halbal-agtig fest i en lille bitte landsby en times kørsel fra andre byer, jeg har været i verdens tørreste ørken og jeg har mødt en masse fantastiske mennesker. Og ikke mindst har jeg fået mig en hvalp. En fræk, energisk, bidende, hvalp på 5 måneder og 10 kilo, som har klaret turen i transportkasse til UG, og som allerede virker som om hun er faldet til her i Danmark. Hun er ligeglad med at det er frostvejr, og hun elsker sneen.

Renlighedstræning er vi i fuld gang med, og der har kun været få uheld indendøre siden vi kom hjem i går eftermiddags.
Hende og min anden hund skal nok blive gode venner, når Nala finder ud af, at han ikke gør noget, selvom han er meget stor. Han prøver at være sød og lægge op til leg, men det er som om hun har en haltende hundesprog, for hun ser ikke ud til at forstå hvad han vil, og bliver let forskrækket over ham.

Derudover laver hun "snig-angreb" hvor hun hopper op og bider fat i det nærmeste stykke kød på en, og så holder hun fast, og holy moly hvor gør det ondt, så det skal trænes smiley

Jeg vedhæfter nogle billeder af min søde nye hund, de er taget i ørkenen i El Salvador i Chile smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nala fra Chile
Kommentér på:
Nala fra Chile

Annonce