{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har min hvalp underbid?
  • #4   30. mar 2013 Floyd har stort overbid, det giver ingen problemer....

    Vi leger tit træklege og tvivler i den grad på at det har gjort det større.....


  • #6   30. mar 2013 Pernille, hvis hunden er købt med udstilling for øje, så står det vel i kontrakten, så er det jo en anden snak, hvis bidet ikke er helt korrekt.

    Floyd´s overbid står noteret i købskontrakten og blev informeret om dette af opdrætter osv, så ingen overraskelser her


  • #8   30. mar 2013 Tandstillingen kan sagtens ændre sig,når den ikke har skiftet tænder.

  • #9   30. mar 2013 Langt de fleste hvalpe bliver solgt som familiehunde, og så er der ikke noget at hente på et lille underbid.
    Selvom en 9 ugers hvalp skulle have et lille underbid (og hvis der overhovedet er noget, så er det et lille), så kan det sagtens ændre sig, når alle tænderne er skiftet, det kan faktisk ændre sig indtil hunden er udvokset.


  • #10   30. mar 2013 Ja, det kunne umiddelbart godt se sådan ud. Men meget kan nå at ændre sig fra nu og til den er udvokset.
    Men et underbid er sjældent et problem for hunden. Min Bulldog har et underbid på ca. 1,5 cm og hun har ingen problemer, men bulldogs skal jo have underbid.


  • #11   30. mar 2013 Hvalpen er købt med henblik på udstilling osv, så hvis den har underbid, bliver den afleveret tilbage formentlig, selvom det er skide hårdt! Har ventet så længe på denne hund, fordi jeg ville ha de rigtige gener, farve, forældre osvosv, men nu viste det her sig så nok. Skal til dyrlægen tirsdag, og alt efter svaret, så må vi se hvad ser sker.

  • #12   30. mar 2013 Mit bedste råd er at købe en unghund der har skiftet tænder næste gang så. Så ved langt mere om, om den er udstillingsegnet smiley

  • #14   30. mar 2013 Da jeg hentede den, synes jeg ikke det så helt lige ud bidet, men tog den med hjem alligevel, fordi den lige havde været til dyrlægen, og de havde sagt det så fint ud, så troede jeg tog fejl. Men nu det blevet værre, så derfor reagerer jeg. Så det heller ikke min hensigt

  • #15   30. mar 2013 Man kan indenfor min race ikke sige noget 100% om tandstilling før den er 9 mdr gammel. De skal have underbid. Men tandstilling ændre sig når den skifter tænder og skuffen får brede..

Kommentér på:
Har min hvalp underbid?

Annonce