{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
974 visninger | Oprettet:

AAARRRGGGHHHHH!!!! Tag nu snor på... {{forumTopicSubject}}

Vi har trænet virkelig meget med vores lille hvalpebasse der bare er total angst for andre hunde. Og det har givet pote, så han i forgårs selv opsøgte kontakt med en lille ruhåret gravhund og igår søgte han selv en stor brun lab. Og de hilste fint på hinanden og det var bare en kæmpe sejr.

Så i dag, til morgen da min mand gik tur med Schlüter, kommer der en eller anden stor ruhåret et eller andet, løbende i fuld fart mod dem uden snor på. Schlüter bliver forskrækket og går helt ud i snoren og den anden hund får løbet lige ind i snoret for fuld drøn. Vores lille 4 kg hund bliver slynget rundt og lander på siden på græsset. Der skete ham ikke noget overhoved, men det har bare givet et mega tilbageslag i hans frygt for hunde.

Da jeg var ude og gå med ham efter arbejde gik han (igen) med halen mellem benene og så sig for hele tiden om der kom hunde. Det var ellers lige blevet sådan at han gik med rejst hale og snusede rundt og hyggede sig...

Jeg har intet imod hunde der går løs, hvis ejer har kontrol over dem. Men når de ikke har kontrol, så skal de bare ikke gå uden snor.... ARGHHH!!!!!

puha... Tak for luft!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  AAARRRGGGHHHHH!!!! Tag nu snor på...
  • #1   16. maj 2013 Ej for pokker...

    Stakkels jer smiley


  • #2   16. maj 2013 hvor er det synd for jer smiley
    har selv lige oprettet en tråd om to løse hunde der kom løbende over til min, der skete heldigvis ingenting, men min er en chihuahua på mellem 1-1,5 kg, så der skal ingenting til før de har slået ham ihjel..

    Ville ønske folk snart fattede at tage deres hund i snor når de møder andre, eller have 110 % styr på deres hund smiley øv


  • #3   16. maj 2013 Der bor en herude, lige rundt om hjørnet, med 2 border collier og hun har dem aldrig i snor. Men til gengæld har hun bare 100% styr på dem. Det er helt vildt som hun kan styre de hunde, og på den fede måde. Men det andet her, hvor de bare balstyrisk kommer springende fordi "de jo ikke gør noget", det er jeg bare rigtig træt af!

    Vi starter forfra og håber på at vi kan nå dertil hvor vi var nået, på mindre end 5 uger...


  • #4   16. maj 2013 jeg kender det godt jeg er bare glad for at jeg har en MEGET selvsikker chihuahua men hun vejer altså kun 1.9 kg så der skal sku heller ik meget til smiley

  • #5   16. maj 2013 Ej hvor er det bare irreterende jeg føler med dig! Min hund er jge også i gang med at vænne til andre hunde og så er det virkelig bare irreterende når sådan en hund bare kommer løbende med fuld drøn over mod en og ens hund! :(øv. hvis ikke man kan finde ud af at habe sin hund i snor så skal man bare ikke have en hund! ;(

  • #6   16. maj 2013 vicky, min (stadig hvalp) er heldigvis også utrolig selvsikker.. men det er jo desværre bare et bid fra den anden hund og så det slut smiley


  • #8   17. maj 2013 Kender det alt for godt smiley
    Har selv en meget usikker rotteblanding. Problematikken er her, også at folk har deres hunde løse, øv! I vores situation er jeg også bare så bange for at min hund ender med at skade en anden, fordi han altid er den store smiley


Kommentér på:
AAARRRGGGHHHHH!!!! Tag nu snor på...

Annonce