{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
925 visninger | Oprettet:

Posetiv opdatering ;) {{forumTopicSubject}}

Så er der lige en posetiv opdatering på mit emne fra igår smiley

Jeg har snakket med manden, gjorde jeg her til morgen, og han fortalte mig hvor damen fra igår bor.

Det viser sig at hun faktisk ikke bor længere væk end at det ligger på vejen alligevel.

Jeg valgte så at istedet for at ringe hende op møder jeg op i person ved hendes hoved dør.

Da jeg ringer på er det en yngre kvinde (omkring 25 tror jeg) som åbner døren, jeg forklarer hende hvem jeg er og hvad jeg vil.

Hun vidste hvem jeg var, og begyndte allerede i døren at undskylde mange mange gange. Hendes mor er ikke helt rask i, men det vil hun ikke selv kendes ved.

Det viser sig at det er morens hund, men hun kan ikke finde ud af at opdrage den eller at håndtere den på anden måde (hverken hjemme, eller ude blandt andre)

Kvinden er hendes datter og tager sig af hendes mor og hunden, hun viser mig hundens mundkurv og kort læder line. Hunden kan ikke lide andre mennesker eller hunde (hvilket forklare hvorfor den angreb min arm -_-) Kvinden er igang med adfærdsbehandler, men hun har en travl hverdag med 2 børn (kunne jeg se der var) sin mor og morens hund, som moren nægter at skille sig af med.

Jeg spurgte hvorfor at hun havde ladet sin mor gå med hunden når hun ved hun ikke kan styre den. Hun undskylder igen mange gange at moren havde sneget sig ud af huset med hunden, mens hund selv havde været ude og handle og hendes mand passet børn.

Hun spurgte om jeg ville anmelde episoden fordi det måtte jeg selv om hun skulle nok betale bøden. Hertil svarede jeg at hvis hun nu selv gik med mundkurv på den og lovede at passe bedre på i fremtiden kunne jeg ikke se nogen grund. På 1 betingelse at hun ringede til pigens forældre med labradoren og spurgte om den i fremtiden skulle have en adfærdsbehandler og at hun så ville betale for dette. Self self self...... hun ringede med det samme og de snakkede ud efter hvad jeg kunne høre og fik lavet en fin aftale med at hun ville betale for en adfærdsbehandler som skulle tjekke om den havde fået nogle skader på sin adfærd.

Det bedste var nok, da jeg var klar til og gå og syntes at vi havde fået det hele redt ud at hun skreg på sin mor som skulle give mig en undskyldning. Hun nægtede de mange første gange og jeg var ved at sige at det var lige meget, men til sidst sagde damen u-uu-undskyld, mens hun kiggede ned i jorden.

Ikke den mest oprigtige undskyldning jeg har fået, men det var godt nok til mig smiley

Kvinden som stadig var meget ked af det over episoden spurgte efter min adresse og mit navn således at hun kunne få lov at sende en undskyldning udover den (ringe som hun kaldte det) undskyldning som hendes mor gav, jeg sagde det ikke var nødvendigt, men hun insisterede.

Så nu er jeg hjemme igen med et smil på læben, da det hele ordnede sig og jeg ikke behøvede at underette politiet omkring dette. Pigen med labben var tilfreds og ligeledes var hendes forældre.

Ååååh ja og min arm er ikke rød længere den er gul og blå, og da min hund vækkede mig i morges ved at træde på den, jaaa så kunne jeg ihvertfald mærke at den var der, lad os bare sige det sådan smiley

God Weekend alle sammen smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Posetiv opdatering ;)
Kommentér på:
Posetiv opdatering ;)

Annonce