{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.649 visninger | Oprettet:

border collie kennel {{forumTopicSubject}}

Hej HG!
Jeg går med tanken om en Border collie indenfor den nærmeste fremtid, det vil sige om 2 års tid...
Derfor vil jeg høre om nogle af jer herinde kender nogle gode og seriøse opdrættere.. pt har jeg kig på Gawain Border Collies.. men ellers synes jeg ikke rigtig jeg kan finde andre..
Der skal selvfølgelig være lagt høj vægt på sundhed og et fornuftigt hoved! Derudover er mit eneste krav, at hunden ikke skal være sort, hvid og brun, altså trefarvet..
Håber I har nogle gode bud! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  border collie kennel
  • #1   12. jul 2013 www.Kojima.dk - Hun er også herinde smiley

  • #3   12. jul 2013 umiddelbart vil jeg gerne bruge hunden til en kombination af arbejde og udstilling..
    Var faktisk ikke klar over at Gawains avl primært er udstillingspræget.. Tak for den information smiley prisen er jeg dog klar over.
    Jeg håber da bestemt heller ikke det fremgår at mit indlæg, at jeg har tænkt mig at vælge hund efter farve. Det er skam langt fra det vigtigste, men jeg holder nu stadig fast i jeg helst vil undgå en sort, hvid og brun bc smiley


  • #5   12. jul 2013 Som en meget tilfreds hvalpekøber hos Kojima, så vil jeg lige indskyde at Anette laver nogle lækre hvalpe og hun går meget op i sundhed og sind. Men man vælger ikke selv sin hvalp, så det skal man selvfølgelig kunne affinde sig med.

  • #6   12. jul 2013 Og jeg er enig med Maiken, udstillingsmodellerne har dælme meget pels efterhånden.

  • #7   12. jul 2013 De dejligste border collies: som jeg har skrevet i indlægget lige opover, så går jeg umiddelbart efter en kombination. Altså både noget udstilling og sport.
    Finder dine andre spørgsmål irrelevant ift. hvad jeg ville med dette indlæg. Det er overvejelser jeg har gjort mig, inden jeg besluttede mig for en Border Collie.
    Dit råd om at tale med kennelerne er til gengæld super, men da jeg har svært ved umiddelbart at finde nogle kenneler, er det netop at jeg spørger jer til råds smiley

    Mette s: Kojima ryger klart med i overvejelserne smiley


  • #9   12. jul 2013 Det kan jeg sådan set godt følge dig i. Men kort fortalt så har jeg af forventninger at min hun kan bruges til både udstilling og sport, ikke nødvendigvis på det helt vilde plan. Dette er intet krav, men kan det lade sig gøre, kunne det klart være sjovt. Så skal den være sund og rask og have et godt sind.
    Jeg kan tilbyde hunden et aktivt og sundt liv med spændende udfordringer og masser af træning. Har jeg udeladt noget vigtigt, så sig endelig til smiley

    Mange tak! smiley


  • #11   12. jul 2013 Noget agility og/eller rally smiley

  • #13   12. jul 2013 Nej. Som jeg har skrevet behøver det ikke at være det helt vilde, men kan hunden, så kunne det være sjovt.

Kommentér på:
border collie kennel

Annonce