{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.036 visninger | Oprettet:

Børn og hunde {{forumTopicSubject}}

Børn skal IKKE lege med hunde uden opsyn - uanset hvor søde disse hunde så menes at være og uanset hvilken race det så er................!!

http://www.dailymail.co.uk/news/article-1310813/Toddler-needed-200-stitches-attack-grandparents-timid-collie.html

Tænk hvor galt det kunne være gået, hvis forældrene ikke var der!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Børn og hunde
  • #1   19. jul 2013 enig!!!

  • #2   19. jul 2013 De var da så vidt jeg forstår ikke uden opsyn

  • #3   19. jul 2013 det kan gå galt med og uden opsyn!!
    tag nu bare denne her som går vidt omkring på fb............... det kan jo ende meget galt


    profilbillede
  • #4   19. jul 2013 Det skriver jeg også, hvor galt det kunne være gået HVIS forældrene ikke have været der Ditte.

    Ja de billeder har jeg også set Mette og jeg synes det er grotesk at lave sådan for at pointere noget! Tænkte akkurat som du da jeg så dem!


  • #6   19. jul 2013 Det er ikke realistisk at have opsyn med hunde og børn altid.
    Man må have en flok, man stoler på.
    Selvfølgelig sker uheld, det kan man aldrig sikre sig helt mod. Men med sund fornuft, adfærdsviden og alm træning kan man jo komme langt.


  • #8   19. jul 2013 Mon ikke den hund har sendt tusindvis af signaler omkring at den adfærd ikke var ok. Bedsteforældrene har med garanti overset dem. Øv...

  • #9   19. jul 2013 Mon ikke også disse mennesker stolede fuldt og helt på deres hund!!

  • #10   19. jul 2013 vores den lille på 2 år er ALTID under opsyn med hundene................. jeg stoler okay meget på vores hunde, men man kan aldrig stole på et dyr 100 % og ej heller børn............. og hverken børn eller hund gør jo noget for at være dum men børn kan jo altså ikke altid forstå hvor grænsen er. Det lærer de jo ældre de bliver og dermed kan jeg bedre lade vores store børn være lidt alene med hundene (12 år og 13 år)

    Vores hunde brummer eller går hvis der opstår noget og dermed kan jeg reagere og forklare barnet at der er en grænse der smiley


  • #11   19. jul 2013 En hund, der ikke bor med børn til daglig, kan man ikke forvente vil acceptere klappen fra en toddler. De bedsteforældre skulle lære lidt om adfærd, tror jeg.

    Collien er jo kendt for sit specielle sind, så man skal ikke bare lade et mindre barn gå på en hund, der bor med ældre mennesker til daglig.


  • #12   19. jul 2013 Hvordan har I ALTID opsyn Mette? Lukker I hundene væk eller hvad?
    Man skal jo på toilet, ud med skraldet, lave mad, ovenpå, i kælderen osv. osv.
    Jeg holder fast i, at det er urealistisk altid at have øjne på flokken.


  • #14   19. jul 2013 ja okay overdrivelse fremmer forståelsen ikke smiley vores på 2 er under opsyn på den måde at jeg aldrig selv er ude hvis ham og basserne er inde og omvendt. Jeg kan sagten hvis hunden sover og knægten ser tv lige hurtigt gå over og smide tøj i tørremaskinen. Vores dreng er opvokset med hunde, katte og heste og han ved godt at man ikke bare render hen til en sovende hund ,men det kan smutte af så ung en dreng og derfor er jeg 99 % af tiden ved knægten. Vores hunde er meget ude så det er ikke det store problem smiley

  • #15   19. jul 2013 Puha kan ikke læse det færdigt. Sådan en køn lille dreng:( stakkels knægt:'(

  • #16   19. jul 2013 er de i stuen sammen og jeg laver mad, så er jeg meget tit inde og kigge (stuen og køkken ligger 5 skridt fra hinanden)

  • #17   19. jul 2013 Jeg holder ikke som sådan øje det er der ikke behov for. Hunden er som regl hvor jeg er og ellers er barnet...

  • #19   19. jul 2013 Dragen af HG's kongerige : det er også det jeg gerne vil sige hvis jeg ellers kunne finde ud af at udtrykke mig smiley sådan er det ihertfald for det meste her smiley eller også er de allesammen sammen med os smiley

  • #20   19. jul 2013 Nu har vi ikke så mange kvm men er jeg i stuen så ligger hun i sin kurv og det siger vidst sig selv at vvis jeg er i køkkenet så er Ginga også der og ril tider også med på toilettet for det ligger lige ved køkkenet og det kan jo være mor gav noget lækkert når hun står der;)

    Men er er fremmede børn så er jeg holder jeg øje netp som nogen skriver ingen børn er opdraget ens, og de sku nødig overskride hendes grænser


  • #21   19. jul 2013 Helt enig malene
    Jeg står heller ikke og kigger på mine børn og hunde konstant
    Og den alder de har nu kan de også være alene hjemme
    Men selv da de var mindre var det på ingen måde realistisk at holde øje konstant
    Så skulle jeg fx slæbe enten hunde eller børn med på toilet
    Med sund fornuft og opdragelse af begge parter burde det sagtens kunne lade sig gøre

    Lader dog ALDRIG mine børn alene med fremmede hunde eller mine hunde alene med fremmede børn


  • #22   19. jul 2013 Så er vi enige Mette smiley jeg er også opmærksom på hundenes signaler og barnets gøren nær hundene, men jeg har ikke øjne på dem altid.

  • #25   19. jul 2013 Jeg må ærligt indrømme at jeg ikke holder øje 24/7 med vores 3 hunde og søn .. trods min søn kun er halvandet år er han opdraget yil at hundene ikke er legetøj, han gider dem ikke og ignorrer dem bare, og omvendt .. når han bliver træt og sætter sig lidt opgiven på gulvet kommer sol (dbb) hen og lægger sig hos ham og så ligger han der og putter, og hun elsker det, ikke en gang råt kød kan lokke når de putter ..

    Alle tre hunde er opdraget til at færdes omkring børn, og selv et barn der blot har lært at kravle kan tage et stykke kød ud af munden på dem ..
    Ikke fordi at børn skal have lov til det men fordi at jeg simpelthen ikke vil acceptere anden adfærd, hvis et barn forsøgte ..

    Når andres børn er her er jeg meget obs og efterlader ikke hunde og børn alene, ikke grundet børnene, men fordi jeg ikke vil have min hunde behandlet som tøjdyr .. jeg stoler 100 % på alle 3, da jeg aldrig ville lade en episode opstår hvor at selv er nødsaget til at sige fra i sidste ende ..


Kommentér på:
Børn og hunde

Annonce