{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
683 visninger | Oprettet:

bortløben hund.... tsk.. tsk... {{forumTopicSubject}}

Det som jeg troede skulle være en stille aften, med en lille morfar på sofaen inden nattejobbet kaldte, skulle hurtigt blive anderledes...
Min søn på 7 er ude og lege, og komme glad ind og fortæller at der er en lille sortog hvid hund uden for, og den har ingen voksen med!!! Hmm... tænker jeg, og siger til ham dt er jo bare pigernes hund.... men nej han påstår der er en rigtig hund der ude... Okay jeg må overgi' mig og ud og kigge.... og ganske rigtig, der stod den sødeste border collie "Molly"... jeg kalder hende til mig, og hun kommer, så jeg kan se om hun har noget id på sig... Det havde hun da heldigvis, jeg ringer til ejer ingen hjemme.... Okay hvad gør man så... Årh politiet, selvfølgelig.... Men der var ingen der savnede en lille sød "Molly".... Jeg aftalte med politiet at de måttte få Falck ud og hente hende og køre hende på pension... og jeg tager hende så ind til mig, selvom jeg har Baloo, de klarer det nu fint de to...... jeg er så ude og lufte min egen da Falck kommer, og vi er på vej hen til mit hus, da der kommer en mand og leder efter sin hund han passer.... Det var tilfældigvis "Molly"... Ja han havde da ikke lige lagt mærke til at hun var væk, for han havde jo siddet og set fjernsyn... Det var jo heldigt for ham at han kom i det samme som Falck, ellers havde det jo været dyrt, og få afhentet hende...



Tænk at man kan undgå og lægge mærke til at man mangler en hund!!!

Nå men det endte jo godt, og nu vil jeg gøre klar til og lkøre på nattevagt, og forhåbentlig hjælpe en masse babyer til verden...

Sov godt alle sammen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bortløben hund.... tsk.. tsk...
Kommentér på:
bortløben hund.... tsk.. tsk...

Annonce