{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
960 visninger | Oprettet:

Dårlig oplevesle af pension på Fyn!!! {{forumTopicSubject}}

Jeg vil barfe lige fortælle om MIN oplevelse ang en hundepensionen på fyn

Vi skulle ha passet Cosmo, da vi skulle på ferie et par dage i københavn, og nu havde vi hørt at hunde havde godt af at komme i en pension, så vi valgte en her på Fyn. Vi havde hørt det skulle være en super pension. En fra vores gade bruger den mange gange om året og hendes hund er super glad for det (Siger hun). Vi var nede og se på den, og det virkede super. Alle hunde kom ud mindst 4 gange om dagen, om de kunne med andere eller ej. Hvis de kunne med andre, så kom de ud og legede med andre et par gange og fik en god gå tur et par gange, kunne de ikke med nogen så kom de ug og gå mindst 4 gange i døgnet.

Nå til historien. Min kæreste kørte ned og aflevereder ham onsdag formiddag efter aftale (Vi havde været der nede en uge før og se det) Da han kom med ham, og han siger vi henter ham lørdag formiddag som aftalt siger hun, nej du kan ikke hente ham lørdag, du sagde sidst at du villle hente ham fredag inden 18, og det er du nød til,da alt er lejet ud fra fredag. Nå jeg fik min lillebror til og hente ham fredag også måtte vi jo bare køre hjem nogen timer før end planlagt.

Jeg havde jo pakket hans kurv, legetøj og nogen gode ben, som han kunne hygge sig med. Min kæreste siger her er hans foder og hans legetøj, hvad skal jeg gøre med det? hun siger det giver jeg ham, over de par dage jeg har ham. Min kæreste siger ok, og køre.

Min lillebror henter så Cosmo fredag kl 17, og der ligger min hund i hans kurv, og ryster, i buret overfor ham, står en kæmpe hund (Min lillebror ved ikke hvad det er for en slags) men den er meget gal, og cosmo er bange for den. Min lillebror spørger om den har været der alle dagene og hund siger ja. Min lillebror betaler og tager cosmo med.


Da jeg kommer hjem, og får tjekket min hund, har han to store sår på hans ben, og hans pose med ben og legeting er ikke rørt alt hvad jeg havde lagt i den lå i samme rækkefølge. Det vil sige min hund har haft mad og vand og INTET hygge i de dage.

I dag da jeg så skal ha snor på ham, kryber han helt sammen og begynder og ryste, det har han aldrig gjort før, jeg må indrømme at jeg tænker lidt at hun har gjort ham ondt.. Han er mega bage bare jeg siger tingene lidt hårdt til ham, og det har han aldrig været før.

Så jeg vil aldrig bruge den pension mere, jeg tror ikke min hund har haft det godt, og jeg vil bare lige dele det med jer alndre, så i også vidste det, vis i står og mangler et sted til jeres, så vælg ikke den.

Venlig hilsen Line

Opretter det lige igen, da jeg havde sagt hvilken pension det var, undskyld..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dårlig oplevesle af pension på Fyn!!!
  • #1   12. aug 2006 Jeg er ked af at jeg sagde hvilken pension det var.

    Men hvad ville i gøre, og jeg skal desværre bruge en i oktober igen, hvilken en ville i bruge, altså på Fyn?


  • #2   12. aug 2006 det lyder bestemt ikke rart, vi har heldigvis en rigtig god en her i Esbjerg, som vi gerne benytter igen, hvis vi skulle få brug for det..

  • #3   12. aug 2006 Jeg havde fået en til at passe privat i stedet.. Jeg har haft Zenith i pension en gang - da jeg hentede hende havde hun fået kennelhoste og de havde INTET gjort.. Tør simpelthen ikke de pensioner...

  • #4   12. aug 2006 jeg ville også få nogle privat til at passe i stedet, jeg tør ikke overlade min hund til fremmede...

  • #5   12. aug 2006 Jeg har en som plejer og være super til og tag ham , men hun har en lille bitte hvalp nu, så jeg tør ikke lade dem være alene når hun er på arbejd.

    Jo må se om jeg kan finde en som vil tag ham, men der er så mange, der må være et par gode også her på Fyn...

    Men kan jeg tillade mig og ringe og sige jeg ikke er tilfres?


  • #6   12. aug 2006 Jeg for også kun mine passet privat....!

    Jeg havde kørt ned til hende og fortalt hende et par ting om tillid og hvordan man behandler dyr!

    Jeg var ærlig talt blevet STIK TOSSET. Tror jeg kunne begå mord, hvis der var nogen der havde mishandlede mine hunde...


  • #7   12. aug 2006 Jeg overvejer det også meget.. Men alle hunde får sår på benene i leg, og det er heller ikke at han har fået et sår, mere at hun ikke siger det...

    Og hvordan kan hun lade en unghund, som ELSKER hans ben undvære dem? Posen var fuld af dem... Så kunne hun siger, hvis din hund skal ha ben lægger du dem selv ind, inden du går og pakker dem selv når du henter, i stedet for at posen hænger på en krog udenfor buret..


  • #8   12. aug 2006 Jeg synes du er i din fulde ret til at ringe og høre hvorfor din hund opfører sig som den gør. Du har da krav på at vide hvis den har oplevet noget grimt eller om det blot er fordi den ikke kan lide at være hjemmefra, så du kan tage dine forholdsregler en anden gang.
    Men øv en grim oplevelse din hund har haft....

    / Trine


  • #9   12. aug 2006 Hvad faen er det for en behandling.....jeg syntes helt klart at du skal ringe eller køre ned til hende og spørge om, hvorfor tingene ikke er blevet gjort som i aftalte.
    Du skal også kræve en forklaring på, hvorfor din hund er så bange og utryg da han bliver hentet samt den opførsel han har nu hvor han er kommet hjem.
    Fik din bror ikke noget at vide om, hvordan det var gået ?

    Dette er bare overhoved ikke i orden og det skal hun have at vide.

    Emma bliver passet i pension og hun er bare så glad for at være der og står glad og tager i mod os når vi kommer. Hun har også en bunke ting og ben med og vi "indretter" selv hendes "værelse" når vi aflevere hende.

    Kan godt forstå du er rystet.....sådan burde det ikke være i en pension ;o(


  • #10   12. aug 2006 Nu kender jeg ikke den pension...

    Men, jeg har nu sjælendt hørt om så lige glad en behandling.... Du har betalt hende for at passe godt på din hund, efter de anvisninger du har givet hende. Og hun har lovet at give ham de ben. Så ville jeg sku ikke stole en pottepis på at hun har overholdt lufte ture osv. Du skulle have taget et før - efter billede...

    Jeg bliver stiktosset på dine vegne... Synes helt sikker du skal brokke dig...!


  • #11   12. aug 2006 Jeg var blevet tosset hvis det var mig.... Jeg havde aldrig accepteret at få en hund hjem i den tilstand fra en pension, hvis de ikke ved hvad de laver så skal de bestemt også have det afvide... Mine bliver aldrig sat i pension.. Jeg rejser slet ikke uden mine hunde og hvis jeg skulle så ville de enten blive passet hos min mor eller af min veninde i mit hjem.

  • #12   12. aug 2006 Det eneste hun havde sagt til min bror var, har du penge med, og kender du hunden... Jo og her er posen med hans ting.

    Jeg må også sige jer er i tvivl om hun har luftet ham. For jeg har aldrig set en hund med så meget krudt som han havde da jeg kom hjem 2,5 timer efter min lillebror havde hentet ham , og han hvavde være ude og gå 20 min..

    Jeg starter min lille dyt i morgen, tager hunden i bilen, og køre derned, viser hede de sår han har, og spørger hvor de kommer fra, og hvorfor hans ben ikke er rørt, og hvorfor han er så bange nu???? Så kan jeg også se hvordan han er når vi kommer derned af..


  • #13   12. aug 2006 Nu har jeg desværre ikke muligheden for noget familei tager ham. Ellers havde jeg også gjort det.. Men i uge 42 finder jeg en privat.

  • #14   12. aug 2006 Line......det syntes jeg du skal gøre....du kunne jo evt. tage din bror med.....han så jo hunden og hvordan han lå og krøb sammen. Og du skal ikke lade dig spidse af med en latterlig forklaring........ellers må du true med "bål og brand" ;o)

  • #15   12. aug 2006 Ja.. Men det er bare svært og bevise noget... Jeg skal nok skrive i morgen ang, hvilken his hun er kommet med...

  • #16   13. aug 2006 Hmm..... Undres også lidt over hvilken pension det er. Vi har brugt dyrehotellet til Eddie og kan kun sige han var super glad for det, så hvis det er samme sted, så undres jeg....... Men havde det været min hund havde jeg også klaget.....

  • #17   13. aug 2006 Jeg kan sige at det ikke er dyrehotellet. Det kan være vi skal bruge den fremover...

Kommentér på:
Dårlig oplevesle af pension på Fyn!!!

Annonce