{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
707 visninger | Oprettet:

stor forskel på løbetid? {{forumTopicSubject}}

ja lige et indlæg mere fra mig smiley

Jeg var jo lidt i tvivl om Lady var på vej i løb..
Igår havde vi besøg og der var en skøn Delly hund med, som hun godt kender.
De 2 tumlede rundt, men måtte ofte stoppe Lady fordi hun "parrede" Delly...Noget hun ALDRIG gør normalt ved andre hunde. Hun kan finde på det i luften herhjemme, hvis hun blir for overgearet/stresset, og så stopper jeg legen.

Senere blir Lady lidt trykket, og Delly må nærmest ikke kigge i hendes retning før hun viste tænder og sagde SKRID...igen noget Lady ALDRIG gør. Hun er godmodigheden selv normalt...og hun så samtidig rigtig ynkelig ud..så jeg lukkede hende lidt for sig selv og hun lå bare på tæppet og så trist ud..

Der går så ca 15 min og hun kommer ud til os igen..Delly skubber til hende og vupti Lady er atter glad og de tumler igen rundt... ehhh hvad skete der lige for hendes surmuleri der??
Kan hunde ha PMS ? smiley
Sidst var hun bare lidt puttesyg og fik selektiv hørelse...

Min søn kommer så spænende ind til mig idag "Moar, Lady bløder!"
Så ja hun er nu gået i løb.

Det andet er, at sidst da lignede hun en bavian bagfra, men denne gang er kun kun let hævet og let lyserød... det kan selvfølelig være det blir værre senere..
Hun vil meget gerne putte igen, men høreslen er her da..endnu..

Men er det meget normalt, at der er stor forskel på løbetiderne, tænker udseende og sindsmæssigt?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  stor forskel på løbetid?
  • #1   17. aug 2013 Hun vil uden tvivl hæve mere op i løbet af de næste par dage... Hvis det kun er hendes 2. Løbetid, så ja, så kan der være stor forskel på dem... Som regel bliver de "værre og værre" ihvertfald med hensyn til tøjteriet...

    Min den ældste kunne gå løs i hele sin løbetid i de første 3 år af hendes liv, nu om dage får hun ikke lov, da hun kun har drenge i hovedet når hun er højløbsk...

    Den yngste er ikke så slem endnu, men det er også kun hendes 2. Løbetid...

    Og nej, hunde dår ikke pms, får de får ikke menstruation. Ved men esker betyder blødningen jo at ægget ikke blev befrugtet og slimhinden udstødes. Ved hunde er blødningstiden den fertile periode... Men der drøner jo hormoner rundt i kroppen på dem, så de ændrer ofte adfærd før, under og efter løb


Kommentér på:
stor forskel på løbetid?

Annonce