{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Den hund må have MUSKLER så det batter
  • #1   28. mar 2014 Ja...
    Men uanset hvor godt de mener hunden lever, så syntes jeg ikke det er ok at holde den i live.. jeg mener ikke det er et værdigt hundeliv..
    Bare min mening.


  • #3   28. mar 2014 Stakkels hund.

  • #4   28. mar 2014 Det ser sygt ud smiley

  • #5   28. mar 2014 hmm ... ved ikke, den er åbenbart amputeret meget ung, og født med deforme bagben så den har nok ikke kendt andet ... og den har også vogn til bagkroppen til aflastning ... synes nu den ser glad og tilpas ud, så er ikke helt enig ...

  • #6   28. mar 2014 Visse steder har man en tendens til at holde alt i live.
    Godt nok har hunden ikke oplevet meget andet end 2 ben og ja, den ser da glad ud.

    Oven i står der den har en deform rygrad.. Det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg havde aflivet sådan en hund.


  • #7   28. mar 2014 Godt nok ikke noget jeg ville byde min egen hund smiley

  • #8   28. mar 2014 Jeg forstår så ikk hvorfor den ikk blev aflivet i stedet for at man amputerede begge bagben.... men alt skal jo reddes over there....

  • #9   28. mar 2014 Jo jo den ser da glad ud... Men det er da næppe for hundens skyld, at den er holdt i live!

  • #10   28. mar 2014 næe, kan ikke gisne om grunden til den blev/bliver holdt i live, måske den udviste noget særligt, måske ejer er en blød sjæl, det er næppe noget der har været nemt eller billigt ... og var det for at tjene penge havde den vel været promoveret noget mere og i tidligere alder ...

    jeg avler jo ikke, men gjorde jeg var den da nok blevet aflivet , men synes stadig den ser ud til at trives ....


  • #14   28. mar 2014 Den hund havde aldrig overlevet hvalpestadiet hos mig ! Det der er bare ikke ok,hverken etisk eller moralsk...:-(

  • #20   29. mar 2014 @ Vark, er helt med dig i denne her ... Fint man vælger forskelligt og at den med al sandsynlighed ikke ville findes i DK, men lige så meget fred med at der er andre der vælger anderledes som giver den livet, følger den, giver den fysioterapi til ryggen osv ... Var nu noget helt andet hvis den var overladt til sig selv og dens udfordringer, men det er denne næppe ud fra artiklen ...

  • #21   29. mar 2014 Vi må ikke samligne mennesker med dyr ... dog er mennesket nu også et dyr, vi har bare hævet os over de andre dyr, og det er fordi vi har en hjerne, og kigger man sig omkring, er jeg nu ikke sikker på at vi bruger den lige godt smiley

    Men *dyrene* i danmark har da en fordel frem for mennesker, hvis de lider og har ondt, kan de blive aflivet og få fred, det er lovligt, og der bliver også opfordret til det, mens mennesket her i landet, absolut skal holdes i live, trods smerter og daglig lidelse smiley


  • #22   29. mar 2014 @ Tante, ja enig der burde være en større selvbestemmelse, men omvendt kan jeg godt se problematikken og den mulige glidebane...

    Derudover ja, så kan dyrene blive aflivet humant ved sygdom og smerte, omvendt kan man sige de slet ingen selvbestemmelse har, nogle gang ville de måske ønske ejer ikke havde trukket den så længe, andre gange er det måske med "tanken" nå nu er jeg for gammel og besværlig ....


Kommentér på:
Den hund må have MUSKLER så det batter

Annonce