{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.219 visninger | Oprettet:

Dyremishandling {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen
Jeg har projekt opgave og har valgt om dyremishandling, fordi jeg synes det er et meget stort problem i verden.
Og jeg har brug for hjælp og jeres mening omkring det.
Så har lige nogle spørgsmål til jer som jeg håber i vil besvare.

1) Hvad er jeres mening om dyremishandling?
2) Hvorfor mon folk stadig mishandler dyr?
3) Tror i der er en måde at få folk til at stoppe, og hvordan tror i så man kan få dem til at stoppe.
4) Hvad er jeres mening med et dyrepoliti i Danmark?

Håber i vil svare smiley
Hav en god dag


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dyremishandling
  • #1   28. apr 2014 Og hvis i også ved hvor meget mishandling er steget så må i også meget gerne skrive, hvis i har et link til en statistik om det

  • #2   28. apr 2014 1) Hvad er jeres mening om dyremishandling?
    Hmm.. måske dette spørgsmål burde erstattes af et andet - der er jo forhåbentligt ingen herinde, som er "for" dyremishandling! smiley

    2) Hvorfor mon folk stadig mishandler dyr?
    Uvidenhed i nogle tilfælde... Fx når CM's metoder anvendes til "træning"/"afrettelse" af hunde (bare min holdning)..
    Andre mennesker må absolut have en brist, når de mishandler dyr for sjov...

    3) Tror i der er en måde at få folk til at stoppe, og hvordan tror i så man kan få dem til at stoppe.
    Det er hele deres opfattelse, der skal ændres - det kan blive vanskeligt. I det sidste tilfælde er der simpelthen nogle voksne, som på et tidspunkt har svigtet. Allerede fra man er barn skal man lære at have respekt for dyr, og jeg tror, at det er svært at ændre voksnes (voldelige) adfærd

    4) Hvad er jeres mening med et dyrepoliti i Danmark?
    God idé! Bring it on smiley


  • #3   28. apr 2014 1. Dyremishandling er noget af det mest beskidte og moget forbandet svineri
    2. Fordi der er mennesker der ingen føelser har for dyr Det er bare dyr
    3.Jeg tror det er svært at få stoppet Men der skulle gives store bøder evt. fængsels straf for det, og noget mere forbud mod at holde dyr
    4.Det ville være rigtig godt Og så skal de bare rykke ud ,når der bliver kaldt på dem og det er hver gang


  • #5   28. apr 2014 Mishandling af dyr er selvfølgelig ikke i orden.

    Hvorfor folk stadig mishandler dyr ?
    Der kan være mange grunde..
    En der i bedste mening "redder" alt for mange dyr til at kunne passe dem eller sig selv.
    Dem der tjener penge på det ( hundekampe / hanekampe osv )
    Dem der ikke ved bedre ( gammeldags træningsmetoder )
    Dem med en dyssocial personlighed ( og nej ikke alle "psykopater" mishandler dyr )
    Dem, der er påvirket af stoffer ( igen.. At man er påvirket er ikke ensbetydende med at man mishandler dyr )

    Hvordan stopper man bedst dyremishandling?
    Oplysning - oplysning - oplysning
    Og så tror jeg også det har en effekt at folket ikke accepterer at en stjernerytter bruger hjælpemidler på en ufin måde ( sporer og kandar brugt forkert )

    Jeg synes straffene for dyremishandling er reativt milde, men omvendt.. Hvis man har tænkt sig at sætte ild til et levende marsvin, så tænker man sig nok ikke om en ekstra gang bare fordi det kan give en fængselsstraf.

    Dyrepoliti..
    Jo tak


  • #10   29. apr 2014 Nye spørgsmål:
    Hvornår er der tale om dyremishandling?

    Hvilken land er der mest dyremishandling i?



  • #11   29. apr 2014 Ja den er jo svær Jeg syntes det er dyremishandling ,lige så snart et dyr ikke har det godt
    Uden at jeg egentilg ved det Men som jeg har hørt mest grusomheder fra, er fra Kina


Kommentér på:
Dyremishandling

Annonce