{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
760 visninger | Oprettet:

Jevaan
Jevaan
Tilmeldt:
20. apr 2012
Hunde: 1 Emner: 32 Svar: 558

DKK udstilling i Roskilde {{forumTopicSubject}}

Vi skal bare med på en kigger smiley

Men hvad skal man holde øje med, hvad må man ikke gå glip af?

Jeg har været inde og finde programmer og ringlister, men ikke så mange tidspunkter.

Vi vil gerne se goldens, og det er så ring 37 om lørdagen... Men skal man så være der kl 9? Synes det er lidt tidligt... smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  DKK udstilling i Roskilde
  • #1   8. maj 2014 Bedømmelserne starter kl 9, men hvis ikke goldens er den første race så behøver du nok ikke at være der præcist der. Så vidt jeg husker plejer der også at være riiiiiiigtig mange goldens med, så det kommer jo også an på om det er en specifik klasse du ønsker at se (hanner/tæver, hvalpe osv).
    Jeg kan ikke huske præcist hvad man siger som tommelfinger regel om det er 3 eller 5 min det ca taget pr hund, men så kan man nogen Lunde regne sig frem til hvornår de forskellige er på. Sådan ca smiley

    Jeg synes det er en oplevelse at se store ring, men det er først hen af eftermiddagen smiley


  • #2   9. maj 2014 normalt regner man med at der dømmes 15 - 20 hunde i timen, så kan du nogenlunde regne ud hvornår racen kommer i ringen

  • #3   9. maj 2014 Ved i om der sker andet end kåring af hunde ? Er der show, agility eller noget i den stil ?

  • #4   9. maj 2014 Der er 20 flatter før golden i ring 37 om lørdagen. Det er totalt umuligt at sætte tid på, for det kommer jo an på om folk er klar ved ringside til tiden og om hvor hurtig dommeren er til at dømme.

    Jeg vil have base ved ring 37, så hvis du kigger efter et telt med et bord med drømmekage og roulade, så er det min base...*G* Men jeg skal vist nok være her og der og alle vegne. Min mand sidder dog sandsynligvis i teltet med mindre han er ude og kigge på unge piger i korte nederdele...*GGG*


  • Jevaan
    Jevaan Tilmeldt:
    apr 2012

    Hunde: 1 Emner: 32 Svar: 558
    #5   9. maj 2014 Tak for svar! Altid rart med lidt pointers, når man er nybegynder smiley

    Uuh, ville jo egentlig også gerne se flatterne... Og alle de andre i virkeligheden smiley Men vi må se hvad vi når, glæder mig i hvert fald!

    God hundeweekend til alle!


  • #6   11. maj 2014 Fik du kigget goldens igår?

  • Jevaan
    Jevaan Tilmeldt:
    apr 2012

    Hunde: 1 Emner: 32 Svar: 558
    #7   11. maj 2014 Ja vi gjorde, hvor var de skønne smiley Vi fik ikke set dem alle, da vi også ville rundt til de andre ringe.
    Det var en rigtig dejlig dag, eneste problem er, at vi nu må flytte til noget større, så vi kan få plads til alle de nye vapser vi må og skal have smiley


  • #8   11. maj 2014 Jeg var ved goldenringen det meste af dagen både igår og idag smiley

Kommentér på:
DKK udstilling i Roskilde

Annonce