{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
743 visninger | Oprettet:

Spørgsmål til personer fra Oksbøl {{forumTopicSubject}}

Min gamle mor har en Cairn Terrier som hun lufter i området Borre i Oksbøl. Hun har valgt Borre pga hun er utryg ved at gå med ham andre steder pga løse hunde, og i Borre har der ikke været et problem, før nu.

Hun tør nu ikke lufte ham mere udenfor haven pga hun gentagne gange indenfor de sidste 14 dage har oplevet at der løber 2 hvide hunde rundt.

Min mor kender ikke de forskellige racer men fortæller de er på str. med en schäferhund, er hvide og har faner på halen.
Hun har ikke set dem tæt på, da hun er vendt rundt og skyndt sig hjem igen pga hun er bange for om de er aggressive.

Mit spørgsmål er så, om nogen herinde kender til disse 2 hunde der følges ad, og ved hvor jeg skal henvende mig med problemet.

De er set forskellige steder i dette område, så derfor ved min mor ikke hvor de hører til.

Jeg er ked af på hendes og hundens vegne, at lufteturene nu ikke kan foretages pga angst for andres hunde.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgsmål til personer fra Oksbøl
  • #1   11. maj 2014 Så godt dit opslag på facebook. Kan desværre ikke hjælpe, men håber I finder ud af hvem der ejer hundene og selv om de ikke gør noget er det jo respekt for andre mennesker og hunde at de ikke løber løse rundt.

    Håber din mor finder tryghed til at gå med hendes hund igen smiley


  • #2   11. maj 2014 Har fået oplyst hvor de hører til. De gør tilsyneladende ingenting, hvilket min mor blev glad for at høre.
    Jeg undres dog over at ejeren ikke finder det nødvendigt at holde dem hjemme, selv ikke når der oplyses at andre bliver nervøse over at gå der med egen hund i snor. Men sådan er der jo så meget man ikke skal forstå...


  • #3   11. maj 2014 Selvfølgelig kan man ikke tage følelsen fra din mor, at hun bliver bange... men jeg synes godt nok, at det er at køre tingene ret meget op, at man lader være med at få i et område fordi to hvide hunde løber uden snor. At man som udgangspunkt frygter det værste må ikke være sjovt.

    Selvfølgelig skal hunde ikke bare løbe løst rundt, men mon ikke ejeren er i nærheden?


Kommentér på:
Spørgsmål til personer fra Oksbøl

Annonce