{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.024 visninger | Oprettet:

Blod i afføringen {{forumTopicSubject}}

Har lige opdaget at min hun har lidt blod i afføringen. Har snakket med dyrlægen, der siger vi skal vente og se i morgen. Han er frisk og leger, men har haft lidt tynd mave on/off i to dage. Dyrlægen siger at det kan være fordi han har lidt dårlig mave.mhan har fået en gang zoolac og får mere inden sengetid. Hvis det ikke er bedrer i morgen, så tager vi til vores dyrlæge, men en afførings prøve. Som jeg har samlet.
Har nogen af jer oplevet det.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Blod i afføringen
  • #1   11. jun 2014 Nelly havde for snart 2 år siden en lille smule blod i afføringen, og jeg panikkede også helt, og ringede til dyrelægen.
    Hun havde fået ben dagen inden, og også haft en smule tynd mave dagene før, så dyrelægen var sikker på, at det bare var en lille rift fra benrester, eller efter den dårlige mave, og mente også sagtens at jeg kunne give det til dagen efter. Og der var ikke mere dagen efter, men de tjekkede alligevel lige efter da jeg havde en tid en uges tid efter (noget helt andet) og der var ganske rigtig intet, og jeg har aldrig set noget siden.
    Men de sagde, at det var ganske normalt med benrester, hård, eller tynd mave, at hunde en sjælden gang imellem godt kunne få en lille ubetydelig rift i tarmen, som kunne give en lille bitte smule blod.

    Så det behøves ikke at være noget særligt.
    Men god bedring til hunden smiley


  • #2   11. jun 2014 Tak, jeg har også lige sms'et med min faste dyrlæge. Hun siger jeg skal faste i morgen og så evt give skånekost i et par dage. Og zoolac og masser af vand.

  • #4   12. jun 2014 Lyngby. Pga Parvo som jo er MEGA farlig og ofte har dødelig udgang, især for svagelige, hvalpe/unghunde og ældre/senior hunde,

    Så derfor spørger man om blode i aff. smiley
    Det er lige så normalt at spørge om, som at præsentere sig selv når man tar` røret på klinikken el.hospitalet. smiley .


  • #5   12. jun 2014 Sabrine. Ligesom os har hunde og alle andre dyr meget yderligt liggende blodårer i tarmen, så der skal ikke meget til før en eller flere får en rift og afgiver lidt blod, det betyder som regel ingenting, men det kan være tegn på mange andre og farligere sygdomme,
    Derfor er det vigtigt at vide for dr.dyr.
    jeg er dog sikker på at din hund ikke fejler noget "farligt" hvis den ellers er i godt humør, spiser og drikker og ellers opfører sig som normalt.
    Ud over det så god bedring til din vaps. smiley


  • Kpigen
    Kpigen Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 20
    #7   12. jun 2014 Hej smiley min tæve havde det for 4 uger siden og jeg gik også i panik . Tog til dyrelægen . Intet galt . Bare tynd mave . Stoppede dagen efter smiley

  • #8   12. jun 2014 Der er ikke noget blod i dag, det er stadig til tyndt, men vi køre skånekost i et par dage, så går det forhåbentlig væk igen.

Kommentér på:
Blod i afføringen

Annonce