{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  børn eller hunde?
  • #2   13. jul 2014 He he MLA sådan ser der også ud her Inden jeg skal støvsuge Hver dag samler jeg alle hundenes ting sammen Men jeg kan ikke engang blive færdig med at rydde op inden Misja beg. at finde det frem igen Og va så opgiver jeg ,så ser der ud sådan igen smiley De roder næsten være end børn Og børn får en alder hvor de kan rydde op Men min Misja rydder ud hele tiden Jo Jo jeg ved det, hun er ikke opdraget ordentlig smiley

  • #3   13. jul 2014 og det er blot et sted i stuen.. suk.. på sådan en tur fra stuen og hen til den anden ende af huset, kan der både lyde af piiiiiiiiiv, rap og øøøøøøøøøøøf hvis man ikke lige ser hvor man går.. i sengen, på badeværelset overalt..
    Ja, så kan jeg jo lade være med at købe så meget skrammel til dem.. smiley

    jeg forsøgte ihærdigt at lære de gamle boxere at rydde op, men sjovt nok var det et af de få trick jeg ALDRIG fik succes med, præcis som ungerne.. smiley


  • #4   13. jul 2014 Haha, hvor er det herligt at se MLA smiley Silke nogle forkælede skødehunde du har smiley


  • #5   13. jul 2014 hehehe sådan ser der også altid ud på mig gulv (og i sofaen og i sengen og i haven osv). Og her er det hundelegetøj i laaaange baner der ligger og flyder. Lge så snart jeg samler det hele sammen går Salik og Cleo igang med at finde det hele frem igen....<3

  • #6   13. jul 2014 Præcis!
    Citta hamstrer bjerge under sofabordet, efter samtlige er blevet testet for lyd- primært dem der siger øf, Gandalf og morgan hiver alt der kan svinge rundt om hovedet frem og fiser frem og tilbage med fare for inventaret, ebbe nøjes med at himle med øjnene, og holde øje med at alt foregår uden ballade..


  • #7   13. jul 2014 Haha sådan ser min stue også ud dagligt, Fluffy har jeg prøvet at lære at rydde op, men hun har misforstået mig, for hun henter det fra kassen og op i sofaen i stedet for *GG* Og næsten hver nat træder jeg i div pivdyr på vej på toilettet *GG* man får et chok hver eneste gang *GG*


  • #9   14. jul 2014 Værdighed JO, overblik og værdighed, husets silverback smiley

  • #10   14. jul 2014 hehe...det billede kunne også være taget her smiley

    har 2 store spande hvor Floyd´s legetøj af og til overnatter, men underligt nok skal han altid have fat i det nederste.....


  • #11   14. jul 2014 Yes, alt det gode ligger åbenbart nederst smiley
    Det er nu dejligt at de gider at lege med det forskellige, og at de kan enes om det.


  • #13   14. jul 2014 Nemlig! smiley

  • #14   14. jul 2014 Sådan ser der ikke ud her.. Cocio gider ikke lege.. Han har et reb som han aldrig rører ved og 2 rotter fra IKEA, som faktisk er allermest brugte når vi kommer hjem og han ikke skal gø.. Så finder han rotten og har den i munden til han er faldet ned. Men han ligger mest bare og sover hele dagen..

  • #15   14. jul 2014 Tine, min ældste cairn har egentlig heller aldrig leget. Som hvalp gjorde han da, men mest sammen med den daværende boxer, aldrig alene.

  • #16   14. jul 2014 Jeg ved ikke om Cocio har leget som hvalp. Han kan godt lide lidt trækkeleg engang imellem og løbe efter en pind, men han kommer ikke tilbage med den. Han har ikke leget mens vi har haft ham og han var lige blevet 6 år da. Nu er han så 8,5 så jeg tror ikke det ændre sig. smiley

  • #17   14. jul 2014 Det gør det nok ikke smiley

  • #18   14. jul 2014 Nej, næppe.. smiley

Kommentér på:
børn eller hunde?

Annonce