{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.136 visninger | Oprettet:

Fransk bulldog {{forumTopicSubject}}

Hej Alle...
Jeg får min FB hvalp hjem om halvanden uge og er noget i tvivl mht. kurv størrelse, skål størrelse osv.
Jeg har altid haft engelsk bulldog og de er jo noget større...

Hvad har I andre? Hvor stor er skålene 700 ml., 1 liter eller mere?

Og hvordan med kurv størrelse, jeg starter med en traditionel plast kurv hvis han nu vil bide lidt i den..

Kom frisk med jeres erfaringer smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fransk bulldog
  • #2   28. jul 2014 Fordi jeg gerne vil høre manges mening...

  • Nanna K
    Nanna K Tilmeldt:
    jul 2009

    Følger: 1 Hunde: 1 Svar: 4
    #5   28. jul 2014 Jeg har lige tjekket, og de skåle Ludvig har hedder 735 ml smiley

    Ludvig har også en plastikkurv, den er 70 cm - kun fordi jeg havde den i forvejen, den er lidt stor og kunne sagtens være mindre, men ved ikke helt hvor meget. smiley


  • #6   28. jul 2014 Hvor stor er skålene 700 ml., 1 liter eller mere?
    : hannibal har skåle der er: maks 20 i diameter , fordi han havde en større og det var svært for ham da han var hvalp.

    Og hvordan med kurv størrelse, jeg starter med en traditionel plast kurv hvis han nu vil bide lidt i den..
    Svar: vi købte en kurve som var ALT for stor til ham, men han har den stadig og kan stadig være i den nu, så vi købte en han kunne vokse i, og puttede bamser, og tæpper osv i. Str. Ja pas den passer til en kompakt hund på 16 kg smiley


  • #7   28. jul 2014 årh tillykke smiley Det er verdens dejligste race



    profilbillede
  • #8   30. jul 2014 Har nogle af jer transport bur i bilen?
    Er virkelig i tvivl om en voksen buller kan være i en med målene 61 x 43 x 46 eller jeg skal vælge 76 x 48 x 51 (synes bare sidstnævnte er ret stor!)

    Billedet illustreret en str. 61-43-46 mål vs. indkøbskurv.


    profilbillede
Kommentér på:
Fransk bulldog

Annonce