{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.083 visninger | Oprettet:

Man må IKKE grine!!! {{forumTopicSubject}}

Men nogle gange kommer man altså til det alligevel smiley

Da jeg var på vej hjem fra gåturen i går, måtte jeg lige vente lidt i bilen, før jeg kunne bakke ud fra P-pladsen, fordi en anden bil havde parkeret lige bag mig, og de skulle lige ud og væk, før der var frit.

Ud af bilen kom to voksne mennesker. Med ialt fire små hunde.. I flexliner... som ikke var låst... Og nu fandt jeg så ud af, hvad definitionen på et splitsekund er: "Det er den tid der går, før sådan en situation udvikler sig til total kluddermor :-)"

Der gik nemlig netop kun et splitsekund før alle 4 hunde og begge mennesker var viklet helt ind i hinanden. De kæmpede febrilsk for at filtre snorene ud, trådte hen over dem, trak dem hen over hovedet på hinanden, bag om ryggen på dem selv osv. - og som det så ud i mig bakspejl, så blev det hele tiden kun værre...

Da der så også kom en anden hund gående forbi, som alle 4 hunde ville hen til, samtidig med at de skældte ud - og det resulterede i yderligere kludder i snorene, så var det altså temmelig svært at holde masken.

Dagens lærdom - hvis jeg ikke må grine - så lås flexlinerne indtil der er fri bane smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Man må IKKE grine!!!
Kommentér på:
Man må IKKE grine!!!

Annonce